Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Beste blogdesign ever? Og så tysk da..

peterandrej

pensjonert moderator
Noen er jo bare griseflinke på grafikk og slikt. Jeg er ikke blant dem, men jeg kommer meg stadig. Likevel, jeg har laaaaangt fram til karen bak denne bloggen:

Kulturbanause

Har du sett noen bedre? Og så laget på en Mac da selvsagt:) PC er jo bare sååååå frontpage liksom.

Jeg mener, dette er jo bare glimrende. Selvsagt, det er jo bare grafikken som er revolusjonerende her, men likevel. Man skal da tenke ut tanken og gjennomføre den, og dette er jo bare utført helt fantastisk. Se på hvor gjennomført dette er. Den dagen jeg lager ting på dette nivået blir det dyyyyyyyrt å leie meg:)
 

Gomlers

Member
Smårått design, må si det.. men er redd for at den sida aldri vil bli særlig populær pga. tekstinnholdet. Det er jo grafikken som er rå som du sa..

hadde ikke vært meg i mot å kunne noe sånt.. Spesielt gjennomført var det med lenkene oppe i himmelen der :D

Noen som forresten husker www. xeofreestyle . com når flash'n på den sida revolusjonerte hele internett for noen år siden.. DET var også ganske fantastisk!
 

peterandrej

pensjonert moderator
Skal sende ham en mail å spørre. Ofte jeg har behov for å få laget litt grafikk og slikt. Jeg er jo egentlig aller best på kode jeg da. Det jeg gjør mest. Grafikk er ikke helt min greie. Sannheten er at jeg leier inn grafikere til grafikken som oftest. Så, skal spørre ham.

Sier ifra hvis jeg får svar.
 

Keanu

Geek
Personlig synes jeg slik grafikk passer bedre som en annonse i et blad, eventuelt for å skjule at man ikke har bra innhold. :)

Synes det blir alt for forstyrrende. Synes forresten logoene så sidene har langt lavere kvalitet enn resten av designet, andre som får samme inntrykket?
 

picxx

Well-Known Member
Er nok litt enig med Keanu, selv om designene er råflotte å se på tar de jo alt blikkfanget bort fra selve innholdet i bloggen.
Men å lage noen slike design for å plassere dem på 'skrytelista' er vel sikkert ikke så dumt.

(Dessuten fikk denne aquasaken browseren min til å crashe..)
 

Knut

Medlem
Syns den beste han hadde var nr. 4 i portfolioen hans. De andre blir lissom litt sånn "Hei jeg heter Mona, er 29 år, nyskilt og har nettopp født ett barn" opplegg.
 

clinton4

Medlem
Det var noen flotte design! Men desverre så synes jeg slike design tar vekk fokuset fra selve innholdet.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Sendte ham en mail denne karen, og han godtok det prisnivået jeg betaler mine andre grafikere (det er ikke akkurat småpenger..) - så jeg kommer til å bruke ham på framtidige prosjekter. Får se hvor bra saker han klarer å lage.
 
Topp