Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Beste blogdesign ever? Og så tysk da..

picxx

Well-Known Member
og han godtok det prisnivået jeg betaler mine andre grafikere (det er ikke akkurat småpenger..)

Jeg går snart tom for hubba bubba her, så kansje du burde snakke med grafikerne en gang til snart. Kan levere mengder med toy da. :D
 

peterandrej

pensjonert moderator
Jeg prøver jo selvsagt ikke å betale mest mulig, men jeg synes folk skal få en fair andel av det de ulike prosjektene genererer. For eksempel hadde jeg et prosjekt i mars der en designer fikk 6250,- for å designe siden, og så tok jeg selv 6250,- for å kode den sammen. Andre ganger har designeren fått 10,000,- mens jeg har tatt 20,000,-

Jeg prøver ikke å betale mest mulig, men jeg prøver å være fair. Gjør du halvparten får du halvparten. Mulig det er dumt av meg å gjøre det sånn, men jeg er ikke så fryktelig opptatt av å gjøre det best mulig på bunnlinja. Det viktigste for meg nå er å lære meg å drive et firma skikkelig (har langt igjen før jeg er flink på akkurat den delen), knytte kontakter og slikt. Jeg får bra omsetning, men dårlig resultat selvsagt.

Et av problemene med å være fast ansatt i staten, som jeg er, er jo selvsagt at staten stikker av med alle penga mine så snart jeg drar inn litt.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Staten drar av med alle penga ?? Er ikke helt med her nå jeg.....

Og, en vesentlig del av det å drive et firma skikkelig er vel å skape verdier og et best mulig resultat på bunnlinja! Og, selv om du ikke "gir" bort like mye til designere etc kan du heller trene på å få de pengene til å yngle enda mer. Verdiskapende investeringer!
 

picxx

Well-Known Member
Jeg prøver ikke å betale mest mulig, men jeg prøver å være fair.

Det største problemet er at når folk først treffer slike tror de det er for godt til å være sandt, og når de faktisk har fått levert det de har bestilt er det 'one out of a million'... :)
 

Knut

Medlem
Jeg skjønner godt Peter her, men er likevel uenig. :)
Det er veldig viktig å skaffe seg gode samarbeidspartnere, og det er viktig å holde på dem. Men å drive ett firma er en ganske kynisk del av livet og derfor bør man ikke være ikke være altfor naiv. For når den dagen kommer at firmaet er "oppe å går" for fult og man skal kanskje leve av det så er det ingenting som heter fair deal lenger. Da er det slutt på delinger og slike ting. Da skal man ha mest mulig for minst mulig. Er da de man jobber med blitt for bortskjemte så faller de fort av lasset.

Med at staten tar det meste av lasset tror jeg han mente at jo mere han tjener, jo mere trekker staten av f.eks trygd.

Alt gikk bra på sykehuset Peter?
 
Sist redigert:

Coulix

Medlem
Kjenner personlig en av norges beste designere som absolutt er på det nivået, nå skal jeg ikke si for mye for jeg har ikke lyst å reklamere for arbeidsgiveren.

Det var fint, liker selv litt mer stilrene design som ikke stjeler all oppmerksomheten :)

Eneste irritasjon på dette var at designet blir helt ødelagt når du klemmer litt på siden i bredden, liker å ha sikringer mot dette slik at den ialllefall har en min-width.
 
Topp