Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Beste løsning for nettbutikk?

clinton4

Medlem
OpenCart, fordi:
- Enkel å jobbe med.
- Krever ikke mye server ressurser.
- Har et aktivt community.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Takk for svar!

Har snust litt på Opencart og syntes det ser bra ut. Hvordan er det med norsk oversettelse på det? Og finnes det moduler som ikke koster skjorta som gir mulighet for å betale med kort? Tenker på den vanlige varianten hvor man bekrefter med Bank-ID.
 

William

Medlem
Det finns många bra leverantörer i Skandinavien, jag lägger till Tictail, 24nettbutikk og Nordisk e-handel i tråden :)
 

Diana Dahn

Medlem

Diana Dahn

Medlem
Takk for tips Diana, men du kan jo først som sist skrive at du jobber for SmartWeb? Det blir litt dumt at de eneste innleggene dine på forumet kun går på anbefalinger av firmaet du jobber i, uten at du noe sted skriver dette.

Det beklager jeg Dag, det var bare et tips ettersom noen av de andre løsningene allerede var tatt opp.
 

Diana Dahn

Medlem
Takk for tips Diana, men du kan jo først som sist skrive at du jobber for SmartWeb? Det blir litt dumt at de eneste innleggene dine på forumet kun går på anbefalinger av firmaet du jobber i, uten at du noe sted skriver dette.

Jeg er ny i forumet og har i min profil skrevet at jeg arbeider for SmartWeb men jeg kan godt se at det ikke er så tydlig. Jeg har nå prøvd at finne hvordan jeg kan gjøre det mere tydlig. Er der andre muligheter for at lage en signatur?

Mvh
Diana, SmartWeb
 

William

Medlem
Jeg er ny i forumet og har i min profil skrevet at jeg arbeider for SmartWeb men jeg kan godt se at det ikke er så tydlig. Jeg har nå prøvd at finne hvordan jeg kan gjøre det mere tydlig. Er der andre muligheter for at lage en signatur?

Mvh
Diana, SmartWeb

Signatur hade varit nice.
Antar att de gjort det så att vi som är rätt nya inte kan lägga en signatur ännu.
På andra forum brukar det vara att man ska göra 10 posts eller liknande.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Signatur kan man ikke ha før man har X antall innlegg i forumet, er ikke helt sikker på hvor mange som kreves.

Diana: Det enkleste hadde kanskje bare vært å skrive noe sånt som "Jeg jobber riktignok i SmartWeb, så jeg er kanskje ikke helt objektiv, men vi har en nettbutikkløsning som er bla bla og bla bla bla...." :)
 

Diana Dahn

Medlem
Signatur kan man ikke ha før man har X antall innlegg i forumet, er ikke helt sikker på hvor mange som kreves.

Diana: Det enkleste hadde kanskje bare vært å skrive noe sånt som "Jeg jobber riktignok i SmartWeb, så jeg er kanskje ikke helt objektiv, men vi har en nettbutikkløsning som er bla bla og bla bla bla...." :)

Det skal jeg huske på, tak for hjelpen!
 
Topp