Kjapp og trygg hosting for Wordpress

bidit.eu hos TD

Anders

Medlem
Synes at tjenesten er søppel. Synes du ikke at det er greit (moralsk sett) å annonsere for gambling bør du heller ikke annonsere for dette produktet. Bryr du deg om brukerne dine burde du heller ikke annonsere for bidit.

Hvis dette ikke gjelder for deg har de bare 70 kr pr. nye registrerte medlem, er jo mye høyere på gambling-sider....
 

sKrud

Meget sliten student
Kan ikke sidestilles med gamling, men svindel... Dette er rett og slett bortkastet penger.

Det koster fra 4-20kr per bud, altså bud på 10øre, regn over faktisk pris på produktene de har på siden sin.. Om dette er lov å reklamere for på norske nettsider...Ja, da synes jeg det er veeeldig rart at vi ikke får raklamere for gamling..I gambling har man jo faktisk mulighet til å vinne.. Det har du ikke her.

Synes TD burde holde seg for god til å ta disse gutta inn i varmen..
 

picxx

Well-Known Member
Det koster fra 4-20kr per bud, altså bud på 10øre

Ett bud koster fra 1,8.- til 60.-, alt avhengig i hvilket segment man vil by og om man har "kvote" igjen i løpet av uka.
I tillegg vil det aldri bli en reell vinner av et bud om ikke inntjeningen er kommet over en fastsatt forhåndsgitt grense (gjerne på noen hundre/tusen prosent avanse), da disse scriptene har egne bot'er som byr opp varene og overbyr "vinneren" i siste øyeblikk om grensen ikke er nådd.

Skriv gjerne en mail til de som driver og få referanser til personer som har vunnet noen av "toppauksjonene" de reklamerer med på siden :D
 
Sist redigert:

Keanu

Geek
Som sKrud mener jeg dette er svindel, og selv om jeg har noen sider som potensielt kunne gjort det godt med programmet, kommer jeg nok ikke til å bruke det.

Om det faktisk var kun reelle personer som kunne lagt inn bud, altså at de ikke hadde boter som passet på at de tjente nok penger, så hadde vært i grenseland. Nå er det svindel. Dette sidestiller jeg med loddtrekning hvor utlodderen passer på å kjøpe noen egne lodd som vinner.
 

kongen

kongemedlem
Genialt forretningskonsept hvis det er lovlig (som det mest sannsynligvis er). Her snakker vi bra avanse på produktene (og alle vil jo ha best mulig avanse på produktene sine).

Om det er etisk riktig å drive en slik tjeneste eller å markedsføre en slik tjeneste er opp til hver enkelt å bedømme. Husk at man skal ikke ha sex før ekteskapet. Og man skal ikke banne... hva er etikk? Foruten et ord i religionslære?
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Det eneste som gjør en slik tjeneste som det her til søppel er disse botene som overbyr bud fra brukerne. Når jeg betaler 20kr for et bud, da er jo helt klart det siste jeg vil at en automatisk bot skal overby meg, slik at jeg må by på nytt. Dersom slike boter ikke hadde vært i bruk, da kunne jeg faktisk hatt tro på en slik tjeneste. Ja, det vil kreve brukere for å gå i overskudd, men hva krever ikke det på internett i dag?

Enhver med sunn fornuft (og som vet om at det er automatiske boter som legger inn bud) forstår jo at hele Bidit.eu er svindel opp i mente.
 

kongen

kongemedlem
Hvis det er automatisk boter som byr så er det jo helt klart svindel. Er du sikker på at det er slike boter?
 
Topp