Kjapp og trygg hosting for Wordpress

bidit.eu hos TD

picxx

Well-Known Member
Hvis det er automatisk boter som byr så er det jo helt klart svindel. Er du sikker på at det er slike boter?

Jeg er sikker på at slike bot'er ligger i scriptet, eller ihvertfall de scriptene jeg har kikket på.
Om de brukes aktivt på bidit kan jo ikke jeg vite, men det ville vært meget rart om de ikke brukte dem.
 

Tonny Kluften

Administrator
Takk for info. Da blir det til at jeg fjerner den.
Har forresten hatt 18000 visninger av den på to dager (på featured område) og bare 34 klikk. Folk vet tydeligvis at dette ikke er bra saker. Og det er uansett ikke verdt å kaste bort annonseplass på, ingen eller minimal inntjening er resultatet.
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Fikk en e-post fra bidit nå.

Som kjent har vi utlovet premier til månedens beste affiliate for mars, april og mai, og vi vil
derfor benytte anledningen til å gratulere affiliaten Bonus1 med en splitter ny iPhone 3gs! Bonus1
skaffet oss hele 105 brukere i løpet av den første måneden med programmet - Bidit.eu gratulerer!

Det viser seg vel at det ikke har vært den helt store oppslutningen på programmet, da det sikkert finnes affiliates som ikke hadde hatt de store problemene med å overgå 105 leads på 3mnd.

Det jeg dog spekulerer litt i er jo hvordan internpolicyen til TD egentlig er?
Ved et kjapt søk i google viser det seg jo at det er "ganske sannsynlig" at "Bonus1" selv er ansatt hos TD. Personlig har jeg vel ikke noe imot dette, så lenge man skiller det private og sin jobb hos TD, men vet at det er mange andre affiliatenettverk som ikke lar egne ansatte delta i incentives fra annonsører som er rettet mot affiliates.
Hva mener du om akkurat dette?
 

testdriver

Ha det bra..
En annen ting er at mange ønsker å holde en lav profil ovenfor sine med-affiliater. Sånt bør respekteres.

Deltok alle som promoterte bidit automatisk i denne konkurransen og risikerte å få navnet sitt eller whatever sendt ut til alle andre affiliates?

Akkurat det liker ihvertfall ikke jeg.
 

picxx

Well-Known Member
Deltok alle som promoterte bidit automatisk i denne konkurransen og risikerte å få navnet sitt eller whatever sendt ut til alle andre affiliates?

Det er vel brukernavnet ditt som blir "kringkastet" til andre.
Det har vel hendt de fleste gangene når annonsører kjører konkurranser.
Brukernavnet kan vel også enkelt endres under Innstillinger hos TD om man ønsker noe som er mere anonymt.
 

testdriver

Ha det bra..
Det er vel brukernavnet ditt som blir "kringkastet" til andre.
Det har vel hendt de fleste gangene når annonsører kjører konkurranser.
Brukernavnet kan vel også enkelt endres under Innstillinger hos TD om man ønsker noe som er mere anonymt.

Okay. Det var ikke verre, nei. Takk for tips!

Skulle jeg vinne en gang, så blir det vel å skifte brukernavn. Login-data (i det hele tatt) synes jeg er unødvendig at andre skal ha...
 

kongen

kongemedlem
Det viser seg vel at det ikke har vært den helt store oppslutningen på programmet, da det sikkert finnes affiliates som ikke hadde hatt de store problemene med å overgå 105 leads på 3mnd.

105 på 3 måneder er ikke akkurat noe å skryte over.

Ved et kjapt søk i google viser det seg jo at det er "ganske sannsynlig" at "Bonus1" selv er ansatt hos TD.

Prøvde å finne dette, hva søkte du etter?
 
Jeg kjenner en som jobber i Mr123 som er samme greiene. Det er faktisk ikke svindel, den med mest penger vinner alltid som i en vanlig auksjon. Det er dog gjort mere spennende med at man kjøper bud for å "krige" om varene. Boter er ikke brukt på disse sidene men folk bruker "autobid" som gjør at de selv byr over andre automatisk og slik holder det på i evigheter... Ikke rart de blir rike på det her. Men nå snakker jeg kun for Mr123 og der vet jeg at de 100% ikke bruker botter. Sjansen for å vinne er liten vis du kun har 1000kr til forbruk for å si det sånn.

Mvh Kim
 
Topp