Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Bilde av deg selv i reklamer på nettbutikken

Ville du hygget deg med Vollvik i undertøyet på en skinnfell foran peisen?


  • Totalt antall stemmer
    12

Tonny Kluften

Administrator
Nå kan man bli begjært konkurs for små summer, noe man må kalle en regning på 12.000 i denne sammenhengen. Så det sier vel lite om hvor godt eller dårlig det går...

Pussig det der. Det er vel egentlig ikke så mange muligheter.
- Han har ikke 12000 til å betale regninger.
- Han vil ikke betale regninger.
- Han har vegring mot å betale regninger.
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Vel, det er jo ikke akkurat første gang, og når det skjer IGJEN og IGJEN og IGJEN, så syns jeg det begynner å måtte kunne kalles et mønster. Ta også en kikk på den linken jeg la ut tidligere, for å se hvor bra det går i disse forskjellige selskapene hans.

Jeg sa jo også noe om at det blir noe litt annet å bruke seg selv som modell en gang i blant, men han gjør det hele tiden, også i sammenhenger det ser skikkelig snålt ut. Samtidig er han jo ikke kjent for noen av disse produktene han selger, det er ikke han som produserer dem, de har stort sett i det hele tatt ingen som helst tilknytning til han annet enn at han er en av mange som selger dem, så det er tydelig at han prøver å selge mer på det at han er kjent, og det han er kjent for er jo tross alt mest for å ha kasta bort en milliard på børsen, og å gå fra å være milliardær til å være så blakk at han nesten går konk hele tida.

Så hvor bra det funker å bruke seg selv som modell? Gjøres det med måte så ingen egentlig legger merke til det eller tenker over det, så kan det sikkert funke - og det samme hvis f.ex. produktet bærer ditt navn (som f.ex. Bjørn Dæhlie, Ulvang, Kari Traa, Mr. Lee...). Overdrives det, og man ikke har noen "kobling" til produktet, så blir det bare dumt.
 

PIP

Medlem
Idar Vollvik "bæsja på leggen" og kunne krøpet sammen i fosterstilling i et hjørne og gitt opp. Men det er ikke et alternativ. Han fighter videre med de midlene og verktøyene han har.

På lik linje med alle oss andre har han en drøss med feil og mangler og har gått på gjentatte smeller... men han har reist seg igjen, der de fleste av oss kanskje hadde blitt liggende... utslått og skamfulle... Det er en egenskap jeg kan respektere.
 
Topp