Kjapp og trygg hosting for Wordpress

BloggCamp'09

peterandrej

pensjonert moderator
Du peterandrej? Hva er Wp 2.7.2 for noe,? og har det ikke alltid vært slik at mennesker mener Unix er Linuxbaser og ikke Linux Unix-basert?

Nå oppfører du deg som en ape fra hundremeterskogen igjen..:) Spørre meg om sånt? Jeg skal jo ikke være der. Spør nerdebloggerne heller. De vet.

Ta på deg en Star Wars drakt og si sånn "thank you, my young padowan.." så glir du rett inn.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Nå oppfører du deg som en ape fra hundremeterskogen igjen..:) Spørre meg om sånt? Jeg skal jo ikke være der. Spør nerdebloggerne heller. De vet.

Ta på deg en Star Wars drakt og si sånn "thank you, my young padowan.." så glir du rett inn.

Haha, Peter,; om det er Blogcamp til neste år skal jeg søren meg gjøre det også. Ellers er det herlig og vite at jeg lever opp til ryktet mitt. :D

Sånn egentlig vet jeg ikke om det jeg sier stemmer. Jeg har bare lest det en gang i tiden. Det kan jo være at andre har sagt det motsatte..
 

Krister

Romteknolog
Skulle vært morsomt og vært med på dette, men jeg må si meg uenig i datoene på treffet.

Skolen er ikke over her oppe i nord før den 19, så jeg mener det burde blitt lagt ihvertfall en uke senere.

Kanskje noe å tenke på i neste omgang ;)
 

zapotek

Medlem
331 stk, hvorav 199 har store solbriller, 132 har pilotbriller (43 av disse med myggjagere og skinnvest) og et helt busslass med hårspray.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Juhuuu, er det sant? Dette er er nesten som når kjerringa vant 50 000.- på lotto for noen år siden.

Omtrent det samme ja. Bare med den lille, helt uvesentlige forskjellen av at kjerringa di vant 50.000 kroner, mens du her vinner en plastkork med en nål på undersiden som du kommer til å stikke deg selv i brystet med.

Men ellers er det AKKURAT likt:)
 
Topp