Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Bring kontra Postnord

robvag

New Member
Er det noen som vet om det er et minimumskrav til størrelser på pakker som skal sendes med postnord?
 

Linderman

Medlem
Her er litt mer informasjon:
Små B2C-kunder som ønsker å levere pakkene sine i butikk selv for transport, fremfor å ha faste hentinger. For disse kundene innebærer tjenesten en endring av avtalen for PostNord MyPack Collect, hvor man gir mulighet til selv å levere pakkene, mot et lite gebyr per pakke.
 

Bjørn

Domenespekulant
Min erfaring er at PostNord er helt tragisk, de ljuger rett fram når man kontakter dem og forteller pakkene er levert ankomststed - noe de ikke er. Mange uker seinere får man beskjed at pakkene er mistet og ikke kan spores lenger. Hatt et par lange historier med dem av andre som har sendt meg pakker. Selv Lefdal og andre butikker jeg har pratet med direkte, sier at de aldri bruker dem ved levering lenger. Går man inn på kundeomtaler både hos dem og andre steder på nettet, så er det ikke mange positive ord.
 

HPF

Medlem
:eek: lurer på om mange har mistet sine pakker som ble levert av postNord på denne måten.
De pakkene der er det PostNord kaller MyPack Home Small. De bruker underleverandører til å distribuere (mediadistribusjonsselskaper etc). Det fungerer VELDIG dårlig.

MyPack (servicepakker), bedriftspakker og såkalt Groupage fungerer greit, ikke noe dårligere enn Posten/Bring med et par unntak 1) transportskade på pakker må meldes fra senest 4 timer etter mottak 2) hver faktura må sjekkes, en del feil og aldri til din fordel.
 

Bjørn

Domenespekulant
Fikk en pakke levert på døren fra Postnord - var en pakke til flere tusen kroner. Fikk den bare i hånden og beskjed om at jeg ikke trengte å signere på noe, selv om jeg spurte om jeg ikke måtte signere noe.
 
Topp