Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Buy.at skummer fløten de og(?)

Erlend

Medlem
Joda, er akkurat dette som er greia. Når jeg kan tjene 3-6k på en dag på det meste, og ha et daglig snitt om dagen i november på ca 2000 kr,

Nå har jeg vel mer eller mindre bestemt meg for å droppe en tredjepart for all fremtid. Dette gidder jeg jammen ikke mer. Har jobba som en gærning de siste par årene med å bygge sider, lære meg ranking osv, og dette er lønna.

Synes lønna er bra jeg. 2000 om dagen er vel en god lønn å leve på? Mulig å få se nettsiden(e) du tjener disse pengene på? Gjerne via PM
 

picxx

Well-Known Member
Synes lønna er bra jeg. 2000 om dagen er vel en god lønn å leve på? Mulig å få se nettsiden(e) du tjener disse pengene på? Gjerne via PM

2000 er vel omsetningen. Bruker man da 1990 for å oppnå disse 2000 blir ikke overskuddet så hakkende godt.
 
Synes lønna er bra jeg. 2000 om dagen er vel en god lønn å leve på? Mulig å få se nettsiden(e) du tjener disse pengene på? Gjerne via PM
Ja, men det hjelper jo fint lite når nettverket tar fra meg alle penga slik at snittet bare blir.. tja.. noen hundringser om dagen.. :rolleyes:

2000 er vel omsetningen. Bruker man da 1990 for å oppnå disse 2000 blir ikke overskuddet så hakkende godt.
Har ikke brukt noen ting, bare tid og penger til domene og hosting. Men det var det der med at man skal ha lønn for arbeid da.. Har ikke på langt nær fått lønn etter arbeidsmengde. Men nå må jeg legge til at jeg på to år har gått fra å knapt kunne redigere farger i Blogger til å lære meg stort sett "alt" som har å gjøre med SEO, salgstekst, oppsett av sider osv.
Hmm er vel kanskje litt sånn at om man tror man kan "alt" så kan man nesten ingen ting. Men jeg kan nok, i allefall. Inntil Google finner det for godt å endre algoritmen til noe rart og ugjenkjennelig. :rolleyes:

Sant det. Så hva er inntekten etter skatt og alt det der moneymaker?
Do the math. :D Dvs, inkluder at nettverkene tar fra meg penga.

Men ser ut til å ordne seg, egentlig. Har finni meg flere nye nisjer i dag, som faktisk er like lønnsomme, sannsynligvis mer så enn den gamle sida.
 
Sist redigert:

kongen

kongemedlem
Kosli greier, altså. For ikke så lenge siden starta jeg en tråd der jeg skrev at Zanox skummer fløten, og nå ser det jammen ut som om Buy.at gjør det samme; av ca 40-45.000 jeg hadde stående der, har de nå bestemt seg for at jeg bare skal få ca 5000.

Hva kan man egentlig gjøre med dette? Er dette vanlige tall? Jeg blir en smule oppgitt når jeg får dette i trynet gang etter gang, og sitter og lurer på hva i all verden man KAN tjene penger på slik at ingen f*kker deg i ræva så fort de får sjansen.

Nå tror jeg faktisk det begynner å nærme seg 65-70k som jeg ikke har fått betalt ut fra disse to.

Syyyyyyykt. Står det i avtalen at det skal være godkjente søknader eller at søknadene må innvilges? Jeg nekter å tro at en så høy prosentandel ikke fyller kriteriene på alder og inntekt.
 
En aldri så liten oppdatering. Mail fra Buy:

"I have taken a further look into this and it appears that these are rejected sales. If you go into 'Sales Report' in your MA, and customise the report (the customise report tab) to include the rejected sales under More Options, you will see that you have a 84.78% rejection rate for your sales on the EnterCard - NORWAY programme.

If you go to the 'Commission Value' report and customises that report to include rejected, (and adjust the dates appropriately), you will see all of the transactions that were rejected, and all the information associated with those transactions.

If you would like to dispute these transactions, you can contact the account manager, EnterCard - NORWAY programme."

Så fint.

Vil med dette fraråde ALLE å drive med kredittkort.
 

i-net

Medlem
vet du er frusterert moneymake, men kan "trøste" deg med at du er ikke alene. Har hatt de nøyaktig samme frustrasjonene som deg. Ikke mye man kan få gjort med egentlig... bare å børste av seg skuffelsen og gå videre med andre prosjekter...
 

kongen

kongemedlem
Står det virkelig så dårlig til med det norske folket? At 85% av de som søker om kredittkort får avslag på grunn av kredittvurderingen?
 

picxx

Well-Known Member
Står det virkelig så dårlig til med det norske folket? At 85% av de som søker om kredittkort får avslag på grunn av kredittvurderingen?

85% av søknadene som blir sendt inn via en affiliate blir avviste.
Det betyr ikke at 85% får avslag grunnet kredittvurdering.
 
Topp