Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Cashfiesta

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Ok, da var jeg litt mer med.

Nysjerrigheten min tok overhånd når det gjelder programmet som hawken29 skryter så hemningsløst over.. Jeg har som kanskje noen husker en maskin som bare står her, og der har jeg nå fått installert den berømte Cashfiesta..
Alt ser ut til å være fritt for spyware, og poengene kommer inn..

Derimot har jeg sjekket litt ut på sidene dems.. Jeg finner IKKE noen annen betalingslønsing enn sjekk Hawken?.. Hva mener du med flere forkjellige betalingsløsninger?
Det kan være jeg som roter her, men tviler på det...

Samtidig leste jeg ett eller annet sted at man kan ikke tjene mer enn 1$ per dag på surfing. Stemmer dette? Isåfall? Åssen tjente du 100$ på 14 dager?

Jeg kommer hvertfall til å la dette programmet stå på den maskinen, og om noen er intressert kommer jeg mer eller gjerne tilbake med kopi av sjekk den dagen jeg eventuelt mottar den...
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Ja, hehe.. Akkurat samme tipset fikk jeg av en annen kar jeg prata med, men jeg tror den er litt vrien... Du skjønner det at denne meksikaneren har visst en stygg uvane med å sette seg ned, men noen ganger finner han det for godt å begynne å gå frem og tilbake og ber meg klikke på ham... Da blir det litt verre å jukse med ett mousescript.. :)

For å stille meg litt mer positiv til dette greiene kan jeg si at man kan få sjekker så lav som 50$ og opp til 5000$. I første omgang har jeg selvfølgelig valgt 50, men om jeg faktisk får noen sjekk øker nok den grensa til 5000$ ganske kjapt.. :) Nå finner jeg merkelig nok ikke igjen det jeg leste om 1$ per dag, men det er faktisk ikke umulig jeg leste feil, og at det var 1$ per time... Da tar det hvertfall ikke lange tiden og skrape sammen 50$.
I skrivende stund er den på ganske nøyaktig 2$, og det er ikke mer enn ett par timer siden den var oppe og gikk på maskinen..
 
Sist redigert:

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Men hvem, om noen, taper penger på at du jukser?

Der har du faktisk helt rett i.. Det er ingen andre enn jukseren selv som får svi.. Selv har jeg ingen glede av å jukse. Jeg sitter her stort sett hele tia, og har ikke noe imot å klikke på den lille karen en gang i blandt!
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Nå har jeg altså (siden 18. februar) på 4 dager nådd Cashfiestas minimumsgrense på 50$.
Nå er det slik at man kun mellom 1. og 15. i hver mnd kan be om å få tilsendt sjekk, og disse forteller at det kan ta opptil to uker før dem sender den avgårde!

Hvorfor Hawken29 tidligere her har fortalt at man kunne velge mellom flere betalingsmåter kan jeg ikke helt forstå. Jeg har hvertfall ikke fått noen annen mulighet enn sjekk, men nå kan det være det dukker opp noe annet i løpet av 1. mars - 15. mars.

Om det overhodet ikke er noen interesse for dere at jeg oppdaterer denne tråden etterhvert som det skjer noe mer, må dere bare si ifra. Jeg gjør det mest fordi jeg er nysjerrig på dette greiene selv, men om dere faktisk er det aner jeg ikke... :)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Hehe.. Det var greit med litt respons der. :)
For å være mer på den nøyaktige siden har jeg vel faktisk 51,402764$ akkurat i skrivende stund, men hvor mye man kan tjene her varierer veldig etter hvor mye man faktisk sitter med pcen...

Jeg har mine grunner til å tro at jeg aldri kommer til å få noen sjekk fra disse, da de faktisk betaler for dem du verver til systemet.
Av en merkelig grunn betaler dem i 8 ledd under deg, for tiden dem surfer. Det jeg kort sagt mener er at jeg ikke kan forstå at dette lønner seg.

For å ta ett kjapt regnestykke fra en "vervekalkulator" dem har på sidene sine, kommer jeg frem til at dersom jeg verver 100stk og alle disse 100 sitter på maskinen der dette er installert i 5 timer per dag, vil jeg altså tjene 1440$ per mnd.
Med dagens dollarkurs = USD 5.3135, vil dette være NOK 7651,44. per måned.

Dette er ikke til å rope hurra for, og det er faktisk en av grunnene til at jeg vil teste ut dette. Det er ikke slike skyhøye summer som mange har, og derfor har jeg en liten mistanke om at dette faktisk kan være seriøst.

Oppdateringer i denne tråden kommer jeg nok med den 1.mars når jeg har fått registrert at jeg ønsker utbetaling. :)
 

picxx

Well-Known Member
Jeg har mine grunner til å tro at jeg aldri kommer til å få noen sjekk fra disse, da de faktisk betaler for dem du verver til systemet.
Av en merkelig grunn betaler dem i 8 ledd under deg, for tiden dem surfer. Det jeg kort sagt mener er at jeg ikke kan forstå at dette lønner seg.


Så..du får ikke betalt for det du selv surfer, er det slik å forstå...heller ikke 2. 3. 4. 5. sjette. eller 7. ledd...herregud da.... never ending never get paid scheme....
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Hehe... :p Du forstår jo helt sikkert selv at du også får for din egen bruk, og alle i 2, 3, 4, 5, 6, 7, og 8. ledd. Grunnen til at jeg skriver det jeg skriver der over er ganske enkelt fordi - hvordan kan det lønne seg? Det er hva jeg ikke forstår....

Jeg sitter ikke her på noen måte og prater positivt om Cashfiesta. Jeg prater heller ikke negativt. Jeg har ingen erfaringer med dem så langt, og da er det totalt feil av meg å sitte her og komme med verken positive eller negative kommentarer..

picxx skrev:
herregud da.... never ending never get paid scheme....
Og hvordan kan du sitte der og kommentere det? Hadde du likt at noen faktisk sitter og prater dritt bak ryggen din, og kommenterer alle du svindler (Når dem ikke engang vet hvem du er, eller om du seriøst har svindlet noen) ?

Akkurat slik du der skriver hater jeg at folk skriver. Det er bare tull av deg å uttale deg på den måten når du ikke har erfaring av noe slag med disse... Eller hva tenker du? Ville du likt om noen hadde gjort det mot deg?
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Mulif jeg missforstod litt der.. :D

Trodde ikke man fikk betalt før nr. 8 under seg, men når jeg faktisk tar meg tid til å skumme gjennom hva som er skrevet ser jeg du får betalt for alle.

Ikke hat meg da...jeg som er sååååå snill, hehe.

Skal jeg fortelle om alle du svindler rundt omkring på forum i verden?
Feel free! :)

Men som sagt, kom gjerne med tilbakemelding ... intressant å se om de faktisk betaler ut :)

edit: Ser Atle har redigert sitt innlegg slik at min quote kommer ut av kontekst og fremstår som noe jeg har skrevet selv. Dette er ikke tilfellet, da Atle udokumentert beskydte meg for å svindle på forskjellige forum rundt omkring på nettet, noe det selvsagt ikke finnes noe som helst hold i. Forsøk på å kommunisere via pm har også slått feil, og jeg betviler heretter seriøsisteten på det Atle driver med når han kommer med slike udokumenterte beskyldninger.

Enhver som har vært på nett mere enn noen uker vet at det er mye snusk i slike pay to surf programmer, og regner med skjønner min uttalelse om at de fleste er et 'never ending never get paid scheme' er det hold i.
FYI
 
Sist redigert:

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Da drar jeg frem igjen denne tråden, og må ærlig innrømme jeg er dypt skuffet over adminisrator på Webforumet som beskylder meg for løgn og bedrageri overfor lesere.
Jeg og Picxx har hatt mange private meldinger sammen, og jeg skulle gjerne ha lagt dem ut her som dokumentasjon på at Picxx faktisk har gått ut med en direkte løgn til alle dere lesere. Dette er uprofessionelt av meg, og dersom noen ønsker en kopi av alle meldinger jeg og Picxx har hatt sammen, kan dere sende meg en PM. Fy deg Picxx. Alt jeg har og si.

Jeg har nå hatt dialog meg Cashfiesta, da jeg enda ikke har mottatt noen sjekk fra dem, men jeg vil komme tilbake med en tilbakemelding den 15. mars og forklare for dere hvordan dette har gått :)
 

picxx

Well-Known Member
Det er ikke så vanskelig å se at du har forandret posten din, det står faktisk i signatur ruta.
Kom gjerne med dokumentasjon på den løgnen jeg har gått ut med til alle leserne, men ikke insinuer noe uten at du har oppbakning for det.
 
Topp