Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Commission Junction - Affiliateprogram

CJ_Team

New Member
Hej alla!!

Som ni säkert vet har Commission Junction en bra tid nu funnits i Norden. Bland annat kör vi idag ett antal program på den norska marknaden. Vi söker nu publishers/affiliate till följande program:

Adobe- Adobeprodukter
Commission: 6.00%/sale
Cookie: 120 days
PPC: Restricted

Folkia - Microlån
Commission: 140.00 – 180.00 SEK/sale
Cookie: 30 days
PPC: Closed

Spreadshirt - Designer låter kunderna designa sina egna kläder online via marknadens attraktivaste designinterface.
Commission: 15%
Cookie: 45 days
PPC: Restricted

Naturpost - Gånerivikt-produkter
Commission: 45 SEK ( ≈ 5 EUR)/sale
Cookie: 30 days
PPC: Restricted

inkClub - Bläckpatroner, toners
Commission: 90.00 SEK/sale
Cookie: 1 day
PPC: Restricted

Vistaprint- trycksaker i fyrfärg av exklusiv kvalité.
Commission: 3 EUR/sale
Cookie: 60 days
PPC: Restricted

Pixmania - Hemelektronik
Commission: 3.00%
Cookie: 30 days
PPC: Restricted

Symantec - Norton Anti Virus
Commission: 15.00 – 25.00%/sale
Cookie: 30 days
PPC: Closed

Cresco Norway – Kortservice
Commission: 24 EUR/lead
Cookie: 30 days
PPC: Closed

Så har du en bra webbplats eller om du är duktig på SEM och E-mail marketing. Kontakta oss på info@cj.com eller telefon 0046(0)8- 562 10 319.
Du kan även bara ansöka direkt till nätverket här --> Commission Junction - Maximise your revenue opportunities. Partner with top-tier advertisers.

Mvh

CJ-team genom Emil Karlsson
 
Sist redigert:

Bjrl

Medlem
Er det fortsatt like tungvint å registrere seg hos CJ? Da jeg gjorde det for noen år siden fikk jeg beskjed om at jeg måtte sende inn skjemaer, id-papirer, oppgi dokumentasjon til myndighetene og en del annet som jeg syns var så tungvint at jeg rett og slett aldri begynte å bruke kampanjene derfra.

Og hvis det er samme prosedyre ennå, så syns jeg det er bortkastet å bruke tid på å i det hele tatt registrere seg.

Selv om prisingen av kampanjene fra Folkia frister meg noe enormt...

Noen som vet?

Mvh
Bjørn Jarle
 

Bjrl

Medlem
Jeg prøver å registrere meg der. Hvs det er slutt på å måtte fakse amerikanske skjemaer til amerikanske myndigheter for å kjøre nordiske kampanjer på norske nettsider, så kan dette være aktuelt. Men hvis det fortsatt er samme praksis, så tror jeg at jeg holder meg til de dusinvis av andre tilbydere av tjenester som ordner dette på langt mer fleksibel måte.

Mvh
Bjørn Jarle
 

CJ_Team

New Member
Emil Karlsson, jeg er aff hos CJ internasjonalt, må jeg registrere meg på nytt for å bli svensk aff.?

Har sendt epost til info@cj.com. Det gikk ikke så bra:

Your message cannot be delivered to the following recipients:

Recipient address: info@cj.com
Reason: Remote SMTP server has rejected address
Diagnostic code: smtp;550 #5.1.0 Address rejected info@cj.com
Brukernawn:
Hej, det var inte så bra. Kollar det.

Du kan sålänge skicka till ekarlsson@cj.com eller tjosefsson@cj.com

Mvh
Emil Karlsson
 

CJ_Team

New Member
Er det fortsatt like tungvint å registrere seg hos CJ? Da jeg gjorde det for noen år siden fikk jeg beskjed om at jeg måtte sende inn skjemaer, id-papirer, oppgi dokumentasjon til myndighetene og en del annet som jeg syns var så tungvint at jeg rett og slett aldri begynte å bruke kampanjene derfra.

Og hvis det er samme prosedyre ennå, så syns jeg det er bortkastet å bruke tid på å i det hele tatt registrere seg.

Selv om prisingen av kampanjene fra Folkia frister meg noe enormt...

Noen som vet?

Mvh
Bjørn Jarle
Bjrl:
Hej, det är väldigt enkelt att registrera dig idag som publisher/affiliate. Du behöver inte faxa in några dokument eller liknande. Om du stöter på några problem så kan du maila mig på ekarlsson@cj.com eller ringa på 0046(0)8- 562 10 319

Mvh
CJ-team/Emil Karlsson
 

webmoney

Søkemotoroptimist
Commission Junction -- er det noen her som noen gang har tjent noe penger her?

Jeg har aldri klart å tjene en eneste kroner på Commission Junction, og nå lurer jeg på:

Er det noen her som noen gang har klart å tjene penger på Commission Junction?

Jeg tar imot alle gla'historier med takk! Fortell, fortell!
 

arve

Medlem
Har gjort det brukbart. D.v.s. 6-siffret beløp tilsammen. Tjente godt på linser i "steinalderen" d.v.s før Yourlenses og Lenseway begynte å markedsføre seg i Norge.

Det er litt slappt nå, men det kommer en sjekk på ettpartusen noen ganger i året.

Når det gjelder registrering husker jeg at jeg slapp unna med å oppgi postadresse :) Var vel en av de første norske som registrerte seg og da jeg vennlig og bestemt forklarte at Norge ikke var EUmedlem så slet dem litt med å finne ut hvilke skjema jeg skulle fylle ut.
 
Topp