Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Commission Junction - Affiliateprogram

Bjrl

Medlem
Jeg har registrert meg, og har begynt å tjene litt penger der. Og har et spørsmål jeg ikke finner svar på: Er det mulig å få utbetalingen på noen annen måte enn sjekk? F.eks. Paypal, Neteller, bankkonto eller noe slikt?

Sjekk tar så lang tid, og jeg liker å ha god cashflow. I tillegg er det styr med å gå i banken, forholdsvis høye bankgebyrer osv.

Mvh
Bjørn Jarle
 

CJ_Team

New Member
Jeg har registrert meg, og har begynt å tjene litt penger der. Og har et spørsmål jeg ikke finner svar på: Er det mulig å få utbetalingen på noen annen måte enn sjekk? F.eks. Paypal, Neteller, bankkonto eller noe slikt?

Sjekk tar så lang tid, og jeg liker å ha god cashflow. I tillegg er det styr med å gå i banken, forholdsvis høye bankgebyrer osv.

Mvh
Bjørn Jarle

Hej Björn.

Just nu kan man endast få utbetalningen via check men vi jobbar på det och hoppas kunna betala ut till Norska bankkonton inom en snar framtid. Exakt när återkommer jag med snarast.

Mvh
Emil Karlsson - CJ-team
 

CJ_Team

New Member
Hej Emil, kan CJ Sverige betala ut till svenska bankkonton?

Hej Niclas

Det kan vi absolut göra, målsättningen är att vi skall kunna göra det till alla nordiska länder så snart som möjligt. Men svenska bankkonton fungerar nu.

Mvh
Emil Karlsson - CJ-Team
 

i-net

Medlem
Håper virkelig det blir mulig å overføre direkte til norske bankkontoer i nær fremtid. Var å løste inn min første CJ sjekk i dag, og gebyret ble på 150 kroner. Det er sure penger altså..
 

CJ_Team

New Member
Håper virkelig det blir mulig å overføre direkte til norske bankkontoer i nær fremtid. Var å løste inn min første CJ sjekk i dag, og gebyret ble på 150 kroner. Det er sure penger altså..

Vi hoppas det löser sig snart det går, smidigare och mer ekonomiskt gångbart för er publishers/affiliates.

Mvh
Emil Karlsson - CJ-Team
 
Topp