Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Del dine morsomste nettsider

selbekk

Medlem
Funnet noen morsomme nettsider i det siste?

Mine bidrag:
SkyHigh Airlines
les teksten, moro moro

elbil, kamera, oversetter, translatr, translator, dictonary, moped, el-moped, el-scooter, scooter, solcelle ryggsekk, el-sykkel, el sykkel, elektrisk sykkel, elbil, rc helikopter, rc produkter, el bil, ATV, elektriks bil, el kjrety, elkjrety , elsykler...
familievenn som er stolt av å bli brukt som eksempel på horribelt nettdesign. hjalp han registrere den nettsiden da jeg var 12, nå tjener han millioner i året (tro det eller ei)

Deres forslag?
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Funnet noen morsomme nettsider i det siste?

Mine bidrag:
SkyHigh Airlines
les teksten, moro moro

elbil, kamera, oversetter, translatr, translator, dictonary, moped, el-moped, el-scooter, scooter, solcelle ryggsekk, el-sykkel, el sykkel, elektrisk sykkel, elbil, rc helikopter, rc produkter, el bil, ATV, elektriks bil, el kjrety, elkjrety, el
familievenn som er stolt av å bli brukt som eksempel på horribelt nettdesign. hjalp han registrere den nettsiden da jeg var 12, nå tjener han millioner i året (tro det eller ei)

Deres forslag?

Kan godt forstå at han tjener penger jeg. Veldig kult at du var med å regge domenet :)
Men jeg tror at det som er bra med nettsiden er følelsen at du kan komme over et kupp, som ingen andre ser. Mulighet å søke og det der. Jeg husker tiden da jeg gikk gjennom alle småannonser på jakt etter en billig bil. Nå for tiden puncher jeg noen nøkkeltall og ferdig, som er veldig praktisk, effektiv, og kjedelig ;)
 

selbekk

Medlem
Angående SkyHigh Airlines er det jo en reklame / marketing-tiltak fra Alaska Airlines... Litt forvirrende, men morsomt likevel ;-)
 
Topp