Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Dele kontor i Skien?

peterandrej hadde lagt ut en liknende tråd og gjør et forsøk selv. Har et kontor i Skien sentrum, se kart som jeg godt kunne tenkt meg å delt med noen. Delte med en annen tidligere.

Kontoret er i overkant av 20 kvm - to arbeidsplasser, jeg har den ene. Et bord og fire stoler finnes også.

Prisen for kontoret vil være 1237,50 (eks mva) pr måned og internett betaler jeg vel et par hundrelapper i måneden for. Ser for meg at vi også deler på den og eventuelt øker hastigheten om du skulle ha behov for det. Har ikke med kamera nå, men kan sikkert også slenge ut noen bilder om det er av interesse.

For de som holder til i Grenland - som dette nok er mest aktuelt for. Det er altså midt i sentrum, rett ved siden av Landmannstorvet og bygget heter da også Landmannsgården.

Det er bare å ta en telefon til meg på 96 88 33 30 eller sende meg en PM
 
Gått et par måneder og det er fortsatt ledig, så våger meg på å bumpe tråden ;)

Hadde nok sikkert vært enklere i Oslo, men er vel noe i Grenlandsområdet som kanskje kunne ha nytte av noe slikt?

Her et bilde, tatt just nu, med et mobilkamera (ikke meg i bakgrunnen der, kun et tilfeldig besøk) - Bak meg (fotografen) er det også et bord med fire stoler.

kontor.png
 
Topp