Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Dele skjerm med kunder

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Bruker også Teamviewer som bare det. Alle dustehuer klarer det, særlig når jeg samtidig på telefonen guider gjennom installasjonen. Dermed kan jeg vel si at jeg selv installerer programmet omtrent et par ganger i uka for nye kunder....Men store fordeler senere, som nevnt ovenfor går det greit med brukerid og passord. Enhver n00b klarer slikt...
 
K

Kontoristen

Guest
Vet en del bruker Copilot og er vist meget fornøyd - har ikke sjekket, men det skal vistnok ikke være mulig å vise egen skjerm.
 

Sjefskoder

Sjefskoder
psssst!

Hemmeligheten får å slippe unna support og å bruke penger på noe du egentlig ikke skal behøve å gjøre, er å lage programmer som består av avanserte systemer som er rettet mot brukervennlige moduler ;)

/S
 

Gaasehud

Medlem
Er vel egentlig ikke noe problem at man må installere noe, så lenge det ikke er noe stort mer komplisert enn "neste", "neste" og "neste". Bare de ikke får noen kompliserte spørsmål om IP, porter og firewalls.

Ok, men da kan RealVNC være tingen. Neste, neste og et ok-/neste-spm om du vil gjøre endringer i brannmur. Enkelt, raskt, bra og billig (så vidt jeg husker, den siste der).

Lykke til! :)
 

Bjørnar

Gründer
Microsoft Remote Desktop Connection er gratis, og kan for eksempel lastes ned fra MacUpdate.
dersom det er vanlig remote desktop som brukes i windows, vil man ikke kunne dele skjerm, men "ta over" skrivebordet. så personen som fysisk sitter ved pc'en vil se påloggingsskjermen, og ikke det remoten gjør.

ser at et lokalt datafirma bruker ShowMyPC: Remote Support, Desktop Sharing, Access Remote PC Free, Web Conferencing - den ser ok ut, men ikke testet selv.
 
Topp