Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Det er hosten sin det(?)

zapotek

Medlem
Fordi.

Som f.eks nå gidder ikke jeg å bruke EZPZ lenger, og da går jeg over til proisp. Hadde jeg betalt for et helt år hos EZPZ kunne jeg ikke byttet host (jeg kunne men det ville vært dumt)

Det var egentlig det jeg lurt på. Hvorfor har du behov for å bytte host støtt og stadig?
 

Dseller

Medlem
Det var egentlig det jeg lurt på. Hvorfor har du behov for å bytte host støtt og stadig?

Her er noen grunner til at jeg ønsker å bytte til proisp

1: Vil ha norsk host.

2 Det ble masse rot hos ezpz etter jeg monterte domene nr 2. Så jeg ønsker å starte på et helt blankt ark med 1 domene.

3: forandring fryder.
 

Dseller

Medlem
Men slik du skriver så tolker jeg det dithen at du tenker å bytte fra Proisp iløpet av det kommende året også?

Jeg gidder ikke å diskutere dette, det blir for dumt.


Hadde det ikke vært for alt det rotet som ble når jeg la inn min andre domene så hadde jeg ikke byttet.

så derfor vil jeg starte på nytt med bare ett domene.
 

Travellingman

Nettgrunder
Du startet denne tråden med å lovprise ezpz og nå ønsker du å gå over til Proisp??

Virker ikke som du har noe særlig langsiktig tankegang, sikker på att du har stamina for å holde ut som webmaster?
 

Tony J

Alle skal få
Han har jo nettopp valgt norges beste host og han sier han ønsker en norsk host. La nå gutten være i fred. :)
 

Dseller

Medlem
Du startet denne tråden med å lovprise ezpz og nå ønsker du å gå over til Proisp??

Virker ikke som du har noe særlig langsiktig tankegang, sikker på att du har stamina for å holde ut som webmaster?

Han fra EZPZ sa at han skulle flytte alt fra domene1 til domene 2 og fjerne domene 1 fra hele hotellet så jeg bare hadde det nye domenet på hotellet.

Han sa han hadde fiksa det, men jeg måtte vente 24 timer før siden var oppe pga navnetjenerne.

24 timer etter jeg skrev denne tråden var siden oppe og alt var helt fucka. Aner ikke hva han hadde gjort men alt i cpanel var rotete og bare tull, samme var det med siden.

Heldigvis hadde jeg tatt backup før jeg lot han flytte alt, så derfor vil jeg gå over til proisp og få et cleant webhotell med norsk kundeservice.

Jeg hadde egentlig tenkt til å gå for en norsk host i starten men jeg gadd ikke å betale hele summen på engang derfor endte det opp med EZPZ.

Har nå sendt mail til proisp om jeg kan få betle hver måned. Om de er bra som dere sier så kommer jeg nok til å ha de som host i mange år fremover.

Om jeg ikke får betale hver måned så betaler jeg hele summen for året, men skulle helst betalt hver mnd.
 

picxx

Well-Known Member
Gjetter at du vil få det samme problemet med proisp også, hvis du skal bytte domene, om du ikke selv går inn på siden og forandrer statiske url (siteurl/hjemmeurl/configfil) til det nye domenet ditt. Wild guess, men høres ut som den eneste feilen ezpz har gjort, og det er din feil, ikke deres.
 

hvaer

Medlem
Hadde hosten din gjort det samme, eller har EZPZ jævlig bra kundeservice?

Det hadde de aller fleste hoster gjort. Den eneste i landet som jeg vet med sikkerhet som ville fakturert for det, er de selskapene som en Kjetil Sander har en finger med i spillet i.
 

Dseller

Medlem
Faen det suger at proisp tar 273,75 i året bare for å legge til et tilegsdomene.... :/

blir bare 96,- det andre året men uansett.
 
Topp