Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Dine tanker om bloggerwave

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Hei,

Så jeg vet det er flere her inne som er medlem av Frontpage. Jeg har noen spørsmål til dere..

1. Hvorfor bruker du bloggerwave eller hvorfor bruker du det ikke?
2. Er det noe du synes bloggerwave gjør feil?
3. Har du noen ønsker til bloggerwave?

Gjør igrunn research med tanke på å starte noe lignende :)
 

Deezire

Medlem
Jeg vil tro det er av den enkle grunnen at svært få bloggere faktisk gjør det for å tjene penger. Folk er ute etter et sted som kan gi dem god eksponering og mange lesere uten å måtte lage noe stor deal ut av det, og det er derfor jeg tror VG og Dagbladet sine bloggsystemer slår så godt ann.
 

picxx

Well-Known Member
Hei,
1. Hvorfor bruker du bloggerwave eller hvorfor bruker du det ikke?
2. Er det noe du synes bloggerwave gjør feil?
3. Har du noen ønsker til bloggerwave?

1: Utelukkende for å tjene penger på produktplasseringer.
2: Som publisher er jeg rimelig fornøyd med systemet, men hadde vært greit med litt flere oppdrag, noe som bringer meg til:
Som annonsør er jeg vel enig med de fleste her inne som mener at de overpriser seg når de ikke har noen kvalitativ standard de går etter (noe man enkelt kan finne ut ved å regge et par blogspot blogger og melde seg på som publisher).
3: Flere oppdrag. Bedre betalt er jo noe man uansett utbetaling ønsker.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Nå ligger de fleste oppdragene hos bloggerwave på rundt $10. Sett at det ble mange flere annonsører å velge mellom, ville da dette vært nok for deg? Og hvis ikke, hva er det som gjør at det ikke er nok? Mener du bloggen din ligger i en høy prisklasse eller er det tiden din som ligger i en høyere prisklasse?
 

picxx

Well-Known Member
Om man hadde hatt en skikkelig kvalitetssikring av bloggene hadde bloggene automatisk befunnet seg i en prisklasse som overstiger $10 for en produksjonsomtale. Hos bloggerwave trenger men jo strengt tatt ikke bruke mer enn 5 minutter for å poste et innlegg da det er et minimum på 50 ord.
 

Pejyuu

Medlem
*vekke liv i tråden*

Jeg er medlem av bloggerwave, og har tatt ett helt oppdrag. Og det var jo om bloggerwave, fikk $10 for noe jeg ikke brukte allverdens av tid på...

MEN, jeg ønsker som flere av dere, flere annonsører og bedre kvalitetesjekking av blogger.

Litt mer dynamisk utbetalingsstruktur.
Veldig kjipt for de som skriver gode innlegg å vite at en som brukte to minutter på å fjase sammen tre setninger og en mengde smilies får samme sum som deg.

Men jeg er nå en gang arbeidsledig om dagen, og tar imodt alle måter å tjene penger på. Selv om de kanskje ikke er så alvorlig givende, eller altfor godt betalt.
 

sKrud

Meget sliten student
Hehe... Ang. disse tullingene.. Meldte meg opp hos dem for en tid tilbake, meldte så opp 5 av bloggene mine og søkte på alt som var mulig med alle bloggene..

Glemte helt av dette og postet ikke noen av sakene.. Men her om dagen fikk jeg utbetalt provisjon for "arbeidet" jeg hadde gjort.. Så bedre enn dette kan det jo ikke bli..:p

Når det gjelder dine spm kenneth:
1. Får å få litt ekstra ut av mine blogger..Penger altså
2. Synes de legger listen _alt_ for lavt for hvilke kvalitetet sidene de godtar... (Kvalitet vs pay out) Er nok derfor pay out er så lav..
3. Har du noen ønsker til bloggerwave? nei
 

picxx

Well-Known Member
Korrekt, hvorfor vet jeg ikke..men orker da ikke å klage..:p

Har testet nå med 4 annonsører/blogger, og om dette lar seg gjennomføre vil jeg tro dette er en really drittgreie for annonsører.
 

picxx

Well-Known Member
Vel, bloggerwave har ikke noen kvalitet på bloggene som skriver om deg....
 
Topp