Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Dine tanker om bloggerwave

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg la inn et par poster på Mandag for å teste dem, de er pending enda så de er rimelig trege.



Hva i hel... hvordan våger du å kalle meg en ape.

HAHA! jeg vurderte faktisk å skrive at det var du som satt konstant her og redigerte, men apen hørtes morsommere ut. Men faen, du er jo her hele døgnet! Nok OT nå.. :)
 

Pejyuu

Medlem
Det er jo mulig de har fått en hel mengde med bloggere som vil skrive en 50 med tull for å få de $10... og at det er derfor de er trege om dagen

Jeg fikk iallefall godkjent og betalt innenfor to døgn etter jeg skrev ga de linken de posten min.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg har vært medlem hos Bloggerwave siden første gang jeg leste om dem her på Webforumet, og har siden den gang fått 4 oppdrag. Ser at jeg ble medlem Fredag 11. April 2008. Min erfaring med dem er utrolig lite oppdrag, og straks det kommer ett nytt oppdrag sender dem epost til deg!

Jeg har tatt oppdrag fra 1881, Look of the year, Bloggerwave.no og Smartfish. Når det kommer til betaling har dem ikke bare vært treig, men UTROLIG treig! Hvertfall akkurat med meg.. Den siste posten jeg skrev for 1881, har jeg enda ikke mottatt betaling for, men den er allikevel godkjent. Denne ble skrevet 11. Juni!

Kort sagt: Lite "jobber," treig med betaling, og ikke svarer dem på mail når jeg forsøker å ta kontakt for å få svar på mine spørsmål!
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Skal være helt enig i det du sier Brukernavn. Dem går ut med at man vil motta betaling innen 30 dager, men helt ærlig syns jeg det er litt for gale at det liksom skal ta akkurat 30 dager også... At dem ikke svarer på mail heller, gjør ikke saken bedre.

Det at flere her også nevner at dem har mottatt betaling uten at engang bloggposten er skrevet, er nok faktisk sant. 1 Eneste av disse 4 bloggpostene jeg har skrevet har blitt sjekket om dem faktisk ble skrevet. (Hvertfall utfra min statistikk..) Og den ene posten som faktisk har blitt sjekket, ble sjekket av oppdragsgiveren selv, 1881, ved hjelp av Google Bloggsøk. Det er greit nok at Bloggerwave faktisk betaler de småkronene det er snakk om, men dem svarer ikke på mail, og samtidig sjekker dem ikke om annonsørene faktisk får de dem betaler for.
 

picxx

Well-Known Member
Det er greit nok at Bloggerwave faktisk betaler de småkronene det er snakk om, men dem svarer ikke på mail, og samtidig sjekker dem ikke om annonsørene faktisk får de dem betaler for.

Jeg har selv prøvd å kontakte dem på mail, og har aldri fått noen tilbakemeldinger fra dem.
Når det gjelder om dem sjekker artiklene, tok jeg en test på dette, og alle oppdragene som ikke faktisk var gjennomført ble avvist, så jeg vil tro de har blitt bedre ang. dette.
Derimot hva gjelder kvaliteten på bloggene, kontra det en annonsør må betale, er det helt klart altfor dårlige kvalitetsrutiner.
 
Topp