Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Dmoz

Tonny Kluften

Administrator
Mulig at jeg ikke er en typisk dmoz editor, men jeg sjekker 1 gang pr. mnd. om det er nye sider tilmeldt. Jeg har høy terskel for å slippe inn sider. Sidene jeg slipper inn må lære meg noe eller jeg må syns at de lærer noen andre noe (ja, det blir ganske subjektiv, men hva er alternativet?). Og de kan ikke ha for mye reklame, jeg har lang erfaring med affiliate og MFA sider så jeg ser med et halvt øye hva slags motiv eieren har hatt for å lage et nettsted. Men gode nettsteder slipper inn med en gang :)
 

onlyme

New Member
Mulig at jeg ikke er en typisk dmoz editor, men jeg sjekker 1 gang pr. mnd. om det er nye sider tilmeldt. Jeg har høy terskel for å slippe inn sider. Sidene jeg slipper inn må lære meg noe eller jeg må syns at de lærer noen andre noe (ja, det blir ganske subjektiv, men hva er alternativet?). Og de kan ikke ha for mye reklame, jeg har lang erfaring med affiliate og MFA sider så jeg ser med et halvt øye hva slags motiv eieren har hatt for å lage et nettsted. Men gode nettsteder slipper inn med en gang :)

Mitt motiv er å tjene litt penger. Er det styggedom?
 

sKrud

Meget sliten student
Mulig at jeg ikke er en typisk dmoz editor, men jeg sjekker 1 gang pr. mnd. om det er nye sider tilmeldt. Jeg har høy terskel for å slippe inn sider. Sidene jeg slipper inn må lære meg noe eller jeg må syns at de lærer noen andre noe (ja, det blir ganske subjektiv, men hva er alternativet?). Og de kan ikke ha for mye reklame, jeg har lang erfaring med affiliate og MFA sider så jeg ser med et halvt øye hva slags motiv eieren har hatt for å lage et nettsted. Men gode nettsteder slipper inn med en gang :)

er 100% lik...:)
 

PelleK

Medlem
min dmoz ble godkjent ca ett år etter jeg søkte om oppføring, hvis det er relevant :p
 

Kupsi

New Member
Går det an å se om en kategori hos Dmoz har en aktiv redaktør?

Har prøvd å få Gratisauksjonen.no Nettauksjon
inn her i lengre tid: Open Directory - World: Norsk: Handel: Auksjoner

Prøvde også å melde meg som frivillig redaktør da denne kategorien trenger en opprydding i tillegg til at jeg ønsker min link inn. Utlys tilbyr ikke lenger at private kan opprett auksjoner, og yaTack er en nettbutikk og ikke en auksjon. Men jeg fikk ikke lov til å rydde opp...
 

Kupsi

New Member
OK. Takk for svar.

Har jeg i det hele tatt noe håp om at siden vil bli tatt med når kategorien ikke har noen redaktør?
 

Kupsi

New Member
Har prøvd det, men jeg er vel for ærlig og sier at jeg har tilknytning til Gratisauksjonen :)
 

Epsilon

Medlem
Spørs om ikke jeg er et glimrende eksempel på dmoz-redaktør i min kategori.. noen få år siden nå men, det funka som bare det. Jeg la til et par sider, også la jeg til min, og etter det ble det stille fra denne kanten hva angår dmoz

Jeg lurer litt på hvordan det fungerer hvis ingen står oppført som redaktør i en kategori...
Sjekk denne:
Open Directory - World: Norsk: Handel: Musikk

Hvis jeg hadde hatt en side om - la oss si gitarer - og hadde submittet den til DMOZ. Hvem hadde da godkjent/avslått søknaden om å få inn siden når det ikke står oppført noen redaktører?

Går det an at det er flere redaktører i samme kategori?
 
Topp