Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Domeneshop nede hele dag?

da er det bare å bytte. Host1:)
 

spikre

peterhamre.no
Den omtrent eneste variable nettsiden jeg har igjen hos Domeneshop er nå nede IGJEN !
"Unable to connect to database server!"
- Nettsiden er uforandret
- Jeg har ikke endret passord e.l.
- Gjelder også subdomener med kobling mot andre databaser hos domeneshop

Opplevd denne feilen før. Kommer vell opp igjen om et par timer. Uansett noe drit... Får ikke en gang kontakt med dem.
Lenge leve Host1 - denne siden skal også over dit før nyttår!
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Det sagt, så kan samme problem oppstå andre plasser og, og det er *du* som velger leverandør og dermed ditt ansvar. Hvis det ikke er holdbart ville jeg ikke satset på at dbms'en alltid er tilgjengelig. Har du prøvd WP Super Cache eller lignende f.eks.? Hvor "stygg" feilet sidene dine?
 

NilsF

Medlem
Kanskje en sammenheng med at nettsiden var nede? Domeneshop:

Driftsmeldinger
29.12.2012 kl 17:45: MySQL-servere oppgradert, midlertidige problemer i ettermiddag
Vi har i ettermiddag oppgradert to av databaseserverne våre (mysql03 og mysql04) med mer minne, for å bedre ytelsen for våre kunder. Dessverre gikk ikke oppgraderingen like smertefritt som vi hadde håpet, og serverne har derfor i perioder etter oppgraderingen vært høyt belastet og svart tregt på forespørsler. Disse problemene ser nå ut til å være løst, og alle våre databaseservere skal fungere som normalt igjen. Vi beklager eventuelle ulemper som disse problemene har medført for våre kunder.
 

spikre

peterhamre.no
Kanskje en sammenheng med at nettsiden var nede? Domeneshop:

Driftsmeldinger
29.12.2012 kl 17:45: MySQL-servere oppgradert, midlertidige problemer i ettermiddag
Vi har i ettermiddag oppgradert to av databaseserverne våre (mysql03 og mysql04) med mer minne, for å bedre ytelsen for våre kunder. Dessverre gikk ikke oppgraderingen like smertefritt som vi hadde håpet, og serverne har derfor i perioder etter oppgraderingen vært høyt belastet og svart tregt på forespørsler. Disse problemene ser nå ut til å være løst, og alle våre databaseservere skal fungere som normalt igjen. Vi beklager eventuelle ulemper som disse problemene har medført for våre kunder.

Den meldingen kom noen timer for sent, men takk.
 

picxx

Well-Known Member
Tja, jeg har tidligere sagt hva jeg mener om hostingen til domeneshop, men det er jo mange som liker dem, saa jeg skal klokelig holde kjeft ;)
 
Topp