Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Domeneshop nede hele dag?

peterandrej

pensjonert moderator
Oppe igjen nå. 3 timer nede tid i strekk i dag (altså mysql-nedetid). Det er ikke holdbart. Kan ikke annet enn å beholde de som domeneleverandør, men alle andre tjeneste skal bort så fort jeg får tid. Helst før.

Domeneshops dyreste løsning koster såvidt jeg kan se i prislisten 80 inkl MVA. Det gjør Domeneshop til en billig-leverandør. Da kan du ikke forvente 120% oppetid og døgnsupport fra personlig tildelte medarbeidere. Tror man at et standard webhotell til 80 inkl MVA i måneden hos en billigleverandør holder markedets høyeste kvalitet så har man helt urealistiske forventninger til hva man faktisk kan få.

Etter min oppfatning leverer Domeneshop et ytterst konkurransedyktig produkt i det segmentet de opererer i innen hosting. De har selvfølgelig ingen sjanse mot leverandører som leverer produkter i høyere prisklasser, men det kan man heller ikke forvente. Kjøper man en Lada kan man liksom ikke forvente at den leverer krefter som en Ferrari. Er det Ferrari man trenger så får man kjøpe Ferrari liksom.

For ordens skyld: jeg har faktisk et standard webhotell hos domeneshop. Husker ikke hva jeg betaler for det, men det har fungert helt utmerket.
 

NilsF

Medlem
Ikke bra...

Driftsmeldinger
31.05.2013 kl 12:58: Problem med en webhotellfilserver
Det har oppstått en feil med en av våre webhotell-filservere. Dette påvirker webhotellene, slik at mange webhotell er helt utilgjengelige. Våre teknikere jobber med å rette opp problemet nå.
---


Når Domeneshop innrømmer at "mange webhotell er helt utilgjengelige", da må det være virkelig ille!
 
Sist redigert:
Topp