Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Dropshipping - finne forhandler

Havers

Medlem
Ved å velge en av de fra kina.. Du må nesten operere med litt lang leveringstid i starten om du ikke har store budsjettet til innkjøp.
 

MobyDick

New Member
Tenker ikke på store lager, men heller partier på kanskje 10 bukser av gangen osv. Du kan sjekke ut min tråd med 15 x ralph lauren polo feks. den type partier er et godt sted å starte. ikke for dyrt å handle inn, og lett å omsette.
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Ville ha gjort som moby dick sier, ellers tror jeg du kommer til å få masse problemer pga dropshippingen. Det vil også bli problemer med alt du selger for over 200kr hvis du dropshipper, pga tollgrensa.

Åja, og på endel klær er det vel faktisk tilogmed toll, ikke bare mva? Da ville jeg IHVERTFALL ha droppa alle ideer om dropshipping. Kjøp heller et par små varepartier til å begynne med, selg via finn/qxl og en blogg eller to, så kan du heller utvide steg for steg for hvert vareparti.
 

Beergear.no

Medlem
Har du en nettbutikk og ønsker å droppshippe, så åpner vi nå opp med mulighet til å droppshippe MiniX via oss.
Produktene er på lager i Norge, og sendes fra Norge.
Produktene det gjelder i første omgang er disse:

MiniX Neo X5 3D Android Mini PC | Samok.no - Android Mini PC
MiniX Neo A1+ Airmouse | Samok.no - Android Mini PC

Siden vi er offisiell distributør av disse produktene i Norge får du/kunden selvfølgelig Norsk garanti og angrerett på produktene
Det blir også lagt ut en link til din nettbutikk her: Minix-Norge.no

Skulle dette være av interesse, ta kontakt!
 

Moderne

Medlem
like greit å droppe dropship! kjøp heller varepartier direkte. bare styr, lang leveringstid osv.
som alltid, vær veldig veldig forsiktig med all handel fra eller med kina, og da spesielt alibaba.com. særdeles mye fake og scams ute å går der.

Hei mobydick. vi vurderer å bruke noen forhandlere som vi fant på alibaba, har du noen gode råd? Hva mener du med scams? at du betaler men aldri får varene, eller kun falske/dårlige produkter?
 

quicktech

Medlem
En løsning som likner på dropship er å outsource varelageret til en Norsk leverandør. Nettvarehotellet - Profesjonell leverandør av alle tjenester innenfor lagring, pakking, ekspedisjon og distribusjon. (ikke afiliate, men bekjent).

Da kan du importere direkte til deres adresse, og så ordner du en konto i webshopen din hvor nettvarehotellet kan ta ut bestillingene etterhvert som de kommer inn og plukke, frankere og shippe uten at du trenger å tenke på noe.

Etter det jeg vet er dette et konsept de er i ferd med å bygge opp og har derfor gode betingelser.

Da vet du at varen faktisk sitter i Norge, klar til å sendes til kunden ila 2-3 virkedager.
 
Topp