DUFFYWEAR.com - t-skjortebutikk

affi

Medlem
Vi har drevet DUFFYWEAR.com i snart fire år med bra med salg, og lanserte i går helt nye nettsider basert på Magento til fordel for det utrangerte OsCommerce.

Vi har ikke fått lagt ut samtlige produkter enda, blant annet hettegenserne er ikke ute enda - men ellers er det aller meste på plass.

Engelsk versjon er også klar, men vi kommer ikke til å markedsføre den før om en stund.

Kommentarer til utseende eller funksjonaliteten? Noe du savner og som vi bør få med?

DUFFYWEAR.com that is :)

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
For å si det slik - hadde det vært en konkurranse for Norges beste nettbutikker hadde jeg stemt på dere!
Ser forresten dere bruker bildet jeg tok av Monica i headeren.. morro : )

picxx

WF 09
Kom over en litt morsom sak i spørsmål og svar delen.

All betaling skjer rett mot BBS i Norge og ikke via ulumske utenlandske løsninger, ene og alene for at du skal være 100% trykk når du handler hos oss.

Er det en typo eller er det rett og slett bare for at folk skal assosiere det de leser med trykk/t-skjorter etc. :D

affi

Medlem
For å si det slik - hadde det vært en konkurranse for Norges beste nettbutikker hadde jeg stemt på dere!
Ser forresten dere bruker bildet jeg tok av Monica i headeren.. morro : )
Takk for det :) Har laget designet selv, og vi selger faktisk templaten (samt Magento-hosting i samme pakken), så dersom noen er interessert i å starte nettbutikk fra scratch og ikke gidder å gjøre alt peset med å sette opp hosting, websystem, design, osv så er det bare å ta kontakt.

Jepp, flott bilde av Monica. Du får tipse henne om det :)

Fint nettsted. Jeg ønsker meg noe som overbeviser meg om at det er veldig bra kvalitet på klærne og ikke bare tynne billigklær.(hvis det er det da).
Har endret litt i teksten i FAQ'en for å overbevise mer om dette nå. Kvaliteten på t-skjortene er for å være ærlig veldig veldig bra. Vi har brukt mye tid på å finne en kvalitetsprodusent og alle er i 100% kjemmet bomull og ikke tynt stoff slik en del er. Formen er også veldig bra - og jeg har personlig stort sett bare gått med disse t-skjortene de siste par årene :)

Takk for innspillet.

Kom over en litt morsom sak i spørsmål og svar delen.

Er det en typo eller er det rett og slett bare for at folk skal assosiere det de leser med trykk/t-skjorter etc. :D
Hehe, typo.. Fixed. Takker.

Dessuten kan det være smart å ikke minne folk på at det finnes ulumske løsninger på internet i det de er i ferd med å dra kortet sitt.
Sant nok. Justerte bittelitt på teksten nå, dvs byttet ut "ulumsk" med "luguber". Samme ulla, menmen.

Tenkte å sette opp noe affiliate-system også på sikt, slik at folk (her blant annet) kan tjene seg noen slanter på affiliate. Regner med vi har dette opp og kjøre ila august-september.

Gomlers

Member
Er ikke spreadshirt litt kjip, siden du må betale moms osv på alt du handler over 200,- inkl. frakt?

Kjenner en som holder på med det, men det er jo jubaluba fra kundene hver gang seddelen fra tollvesenet dukker opp..

Kanon Butikk btw.. på alle måter!

picxx

WF 09
Om du får avsender til å merke forsendelsen med gave og det sendes fra en privatadresse til en privatadresse vil forsendelser på opp til 1000.- være momsfrie.

Fredrik

Medlem
Riktig picxx. Jeg bruker "gave" veldig ofte på pakker jeg mottar fra Sverige. Dersom varen kan pakkes i to samt skriver to ulike navn som man så legger i en større pakke så er gaven plutselig til to personer (jeg og samboeren) og beløpet kan økes til 1999.- Jeg har brukt det mange ganger og jeg har kontaktet Toll direktoratet for råd hvorpå de sa at det var helt OK. Men det blir vanskelig å bortforklare dersom pakken har EDI samt det ligger en faktura vedlagt.

Topp