Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Effekten av Kudos.no

TorsteinO

Art Director & grunder
Jepp, har vært fint med trafikk til så lite oppdateringer, kenneth har gjort en bra jobb tidligere :) har kommet veldig mye fra google f.ex.

Fa**... bildene krasjer selvsagt, de huska jeg ikke på når jeg endra sidene, ***!*@$%***! Ble litt hastverk for å få på plass ting i dag siden det plutselig ble så mye besøk. Yep, veldig nice besøk fra kudos, ser faktisk ut til at ca 1800 brukere kom derfra :)

Åja, og helt enig, utrolig lekker dame!
 

picxx

Well-Known Member
Kudos er grei nok den, og noe trafikk har jeg også fått derfra. (ligger på rundt 40K i mnd. fra kudos, fordelt på de norske sidene mine).

Som msites var inne på tidligere er det alfa og omega og treffe godt med både tittel på kudos, og også innhold på den siden du linker for å få skikkelig med besøk fra kudos.
Ellers synes jeg kudos har forandret seg ganske mye bare på de 2-3 mnd. jeg har vært aktiv der inne, fra å ha toppsaker som gikk mye på egenskrevne aritkler, blogger og en god del IT-nyheter, til å bli mer eller mindre en "dumpingplass" for tubesites, landingssider og duplikatsider.

Likevel kan man se at man får en god del mere trafikk om man rekker opp med egne (Og fengende) artikler, enn om man har en topp plassering med en morsom, sexy eller idiotisk video det tok 30sec. å finne, og lime inn på siden sin.

Konvertering....veldig dårlig, som forventet fra en slik side.
 

picxx

Well-Known Member
Viss du ligger på kudos toppen med bra innhold, kan du få opp i 2000 unike på en dag!

Har hatt nesten 7000 treff på en dag fra kudos.
Det er dog fengende, selvskrevne saker, og ikke videoklipp fra youtube ;)
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Ja, det skal faen meg være sikkert at jeg har gjort en bra jobb med SEO på Juiced.no! Det var jo min lille baby :) Rankerer høyt på det aller meste som skrives om på forsiden der..

Liker den nye profilen jeg ser du driver å bygger. Litt mye ledig plass i headeren nå, men regner med du har en plan for en annonse der :)

Er forresten hun Linda australsk? :)
 

TorsteinO

Art Director & grunder
hehe, nei, hun er faktisk tysk, hvis jeg ikke husker helt feil, måtte shoppe litt rundt for å ha litt nytt innhold nå foreløpig ;) Har funnet noen norske som kommer etterhvert, men må få inn litt cash først, jul, nyttårsfeiring, og innkjøp av sida har tatt litt mer på økonomien enn planlagt :/

Yep, tror det blir fint med en liten oppussing :) Blir sannsynligvis en annonse, men har også lurt litt på å legge den rekka med de siste "ukens babe" der, og bare ha noe 728x150-greier eller noe sånt på toppen.

En ting jeg grubler veldig på for tida, er et par affiliates jeg har signa opp på... F.ex. sms-movies.com, på en måte kunne det nok ha funka bra, men det kjipe er at bannerne deres er alt for hardcore :/ Også har jeg funnet en del veldig fine "myke" sider som egentlig bør være fine, absolutt ikke noe i nærheten av hardcore, men de viser jo fremdeles mye mer i gratisgalleriene sine enn det jeg liker å ha utenfor vip'en, så det store spørsmålet er om det kommer til å ta bort for mye oppmerksomhet fra VIP-området. Kan jo prøve det en periode.
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
NEwNudeCash[ref. link] har sider som hegre-art, FM-teens o.s.v. som er sider som er endel mere softcore enn det du nevner.
Når det gjelder sms-movies står du jo også fritt til å lage egne annonser og bannere, og må ikke bruke det de tilbyr :)
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Yep, det står på lista, og har faktisk et par andre annonsører på gang, så det ser ut til å fylles opp ganske kjapt :)

Pixxx - takker for tipset :) Ble en liten misforståelse der ser jeg, litt dårlig skrevet av meg. Det var bare sms-movies.com som var alt for hardcore, de andre sidene jeg hadde signa opp på er i akkurat samme gate som det der, så de passer også fint sånn sett, veldig "pene" nudes for å si det sånn. Det jeg er litt usikker på er bare om det vil ta bort for mye oppmerksomhet fra mitt eget betalingsinnhold, og om det vil lønne seg, men det er det vel bare en måte å finne ut av - jeg får prøve en stund :)
 
Topp