Kjapp og trygg hosting for Wordpress

(Enda en) Viral side selges

fredag

Medlem
I et gufs at impulsivitet opprettet jeg for noen måneder siden en viralside.

"Easy cash", tenkte jeg - mens jeg gladelig surfet nettet for morsomme og sjokkerende videoer.

"Du vil ikke tro hva som skjedde..!"

Livet skjedde. Jeg fant rett og slett ikke tid til å fylle på med flere videoer. Etter hvert glemte jeg siden, og nå ligger den og bare ber om at noen med pågangsmot og motivasjon tar over prosjektet.

Statistikk:
13 økter, 10 brukere og 22 sidevisninger den siste måneden
Facebookfans: 268 stk.
Penger brukt på annonsering: 957kr
Inntjening: 11,67 kr. (yeey)
Antall innlegg publisert: 23 stk.

Siden er satt opp i wordpress i et theme spesielt utviklet for nettopp viralsider. Det er enkelt og oversiktlig. I tillegg får du en logo med på kjøpet.

PM for mer informasjon.

Om du kjøper siden, ser jeg for meg at vi flytter den over til ditt webhotell (dette må vi finne ut av hvordan vi kan gjøre) Ellers kan jeg være behjelpelig med hosting, mot et tillegg i prisen.

Gi bud!
 

fredag

Medlem
Siden er ikke jobbet med i det siste. Har ikke aktivt publisert noe på mange måneder. Det var vel egentlig bare noe de første ukene, da jeg opprettet siden. Total inntjening er bare 11kr, og ja, 22 sidevisninger på hele måneden.

Den ligger klar for noen som vil legge litt arbeid i en side som er i startfasen. Som sagt følger det med en liten fanbase på facebook, og adsensekodene er det bare å bytte.
 
Topp