Julian Alois Barthel
Webmaster innenfor Reise
Hei.
Jeg har nettop bestilt nytt webhotel og domene.
Denne siden skal være om Biler, Båter og det meste som har motor.
I den forbindelse vil jeg forhøre meg litt.
På denne siden vil jeg ha en enkel løsning..
Men jeg vil at den skal være lett å navigere.
Muligheter for å legge ut en bilde rekke på hver "nyhet" ( Noe lignenende Vg.no sin løsnings foreksempel VG Nett - Kjemper mot vannmassene i Asia eller litt lenger ned på denne siden Nettavisen: Spillmagasinet)
Jeg vil også ha mulighet for å får at det skal kunne komenteres på hver eneste "nyhet".
Noe som også er "viktig " er at det skal være lett å legge ut reklame med statestik om hvor mange klikk som har blitt generert.
Gatebil.no er kan sies som en "drøm" jeg liker den siden og det hadde vært kult og fått laget noe lignende dette..
Det er et stort plus om det er innebygd forum som er lett og bruke..
Jeg har sett på Joomla men det er så mye ekstra innstalasjon for å få til alt dette
Noe mere du lurer på`?? Da er det bare og spørre..
Jeg vet det enklest hadde vært og lage dette selv, men da jeg ikke har kunnskap til dette blir det litt vanskelig..
Selvfølgelig hadde det vært best om dette hadde vært gratis.
PS: Hold komenterer liknende " det å få en side så stor som gatebil.no vil du aldrig klare med mindre du starter å lese PHP osv"
Jeg har nettop bestilt nytt webhotel og domene.
Denne siden skal være om Biler, Båter og det meste som har motor.
I den forbindelse vil jeg forhøre meg litt.
På denne siden vil jeg ha en enkel løsning..
Men jeg vil at den skal være lett å navigere.
Muligheter for å legge ut en bilde rekke på hver "nyhet" ( Noe lignenende Vg.no sin løsnings foreksempel VG Nett - Kjemper mot vannmassene i Asia eller litt lenger ned på denne siden Nettavisen: Spillmagasinet)
Jeg vil også ha mulighet for å får at det skal kunne komenteres på hver eneste "nyhet".
Noe som også er "viktig " er at det skal være lett å legge ut reklame med statestik om hvor mange klikk som har blitt generert.
Gatebil.no er kan sies som en "drøm" jeg liker den siden og det hadde vært kult og fått laget noe lignende dette..
Det er et stort plus om det er innebygd forum som er lett og bruke..
Jeg har sett på Joomla men det er så mye ekstra innstalasjon for å få til alt dette
Noe mere du lurer på`?? Da er det bare og spørre..
Jeg vet det enklest hadde vært og lage dette selv, men da jeg ikke har kunnskap til dette blir det litt vanskelig..
Selvfølgelig hadde det vært best om dette hadde vært gratis.
PS: Hold komenterer liknende " det å få en side så stor som gatebil.no vil du aldrig klare med mindre du starter å lese PHP osv"