ro ro til fiskeskjær....
"Sitat:
Det kan for meg virke som du trenger litt "coaching" for å finne "din vei" å gå....
Ja, coaching hadde ikke skadet, jeg har lyst til å starte med en undersøkelse på siden når den starter opp sånn at jeg finner litt ut om hva brukerene er ute etter."
Dette er hva du svarte på mitt innlegg om coaching - og så sier du nå ettertid at du forstod at det ikke var spørreundersøkelse!?!
Ha respekt og ikke forsøk å bortforklare.....at du ikke vet hva alt er i en av alder av 16 er faktisk helt ok! Det er derfor det er så bra med slike forum som dette hvor du kan stille alle de "dumme" spørsmålene.
Jeg kan ikke alt jeg heller - heller tvert imot - men, jeg har mye livserfaring og ikke minst erfaring fra å starte opp prosjekter.
Få deg en plan med punkter som du kan "huke av" etterhvert som du har utført dem. Du må kartlegge hvordan du skal komme deg til "mål".
Det beste du kunne gjøre var faktisk å få med deg en kamerat eller to til å sette igang med dette prosjektet. Det er litt enklere om man er flere.
"Det er bedre å eie en liten del av en suksess, enn alt av en fiasko!"
Og, selv om jeg kan virke litt "hard" i mine innlegg er det ikke for å være negativ, heller tvert i mot! Jeg vil nødig se deg "gå på tryne" fordi at du ikke lyttet til noen som har vært gjennom dette noen ganger - og faktisk har gått på trynet!!
Selv om du lager en plan nå betyr ikke det at du ikke kan justere den underveis! Det vil faktisk heller være ganske nødvendig da bransjen utvikler seg i hurtig tempo!