Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Er det ønskelig at medlemmene på WF poster linker til egne nettsider?

picxx

Well-Known Member
Jeg synes faktisk admin/mods er flinke her til å slette "ikke relevante" linker som går til tull og bs jeg.
Har du noen eksempler på tråder hvor man "kynisk utnytter forumet" på en slik måte du beskriver?
 

Keanu

Geek
Det er viktig å skille mellom profesjonelle og amatører (i rett betydning). Om man jobber som webutvikler eller designer, så må man ta seg betalt for å sette opp en WP-blogg. Greit at det er mulig å gjøre litt gratisarbeid nå og da, men om det blir mye blir man fort sittende med mye regninger uten å kunne sende ut faktura.

Når det gjelder blodpris (som er vanskelig å definere), så har vi hatt slike diskusjoner allerede. Det tar normalt ikke så lang tid før noen kommer med et motargument om noen tilbyr en tjeneste eller vare for blodpris. Jeg mener moderatorene er flinke til å sortere på hva som aksepteres og ikke allerede.

Så til slutt egenpromotering. Jeg er litt usikker på hva du mener, om det er signaturer, egne poster eller kommentarer, men jeg synes ikke dette har sklidd ut. Selvsagt er mange ute etter å promotere seg selv, men igjen mener jeg moderatorene gjør en utmerket jobb med å sile ut det som er fornuftige "jeg kan hjelpe seg med dette"-poster fra ting som nesten går over i spam.

Mange medlemmer deler verdifull kunnskap på forumet, og det er utrolig mye gode tips man kan få av å følge med, så jeg mener forumet fungerer veldig godt for både profesjonelle og amatører, blogger og markedsførere.

Ellers vil jeg ønske velkommen til forumet. :)
 

Tonny Kluften

Administrator
Pris for webtjenester er blitt diskutert opp og ned og i mente her på WF uten at man kom til annen konklusjon enn at proffe vil ha betaling man kan leve av mens amatører gjør ting billig. jeg syns at tilbudene her gjenspeiler dette.
Men trådstarter er i sin fulle rett til å starte en slik tråd syns jeg. Alltid interessant å høre hva andre mener. Mørder Snail, kan du gi et par eksempler på det du mener. Ikke vær redd for å drite ut noen, alle må stå for det de poster på WF.
 

metallian

Medlem
Jeg vil gjerne ha linker. Jeg vil se hva deltakerne her har gjort, hva de gjør og hva de burde gjort. Ikke nødvendigvis påtrykket i alle tråder selvsagt......

Når det gjelder pris og tilbud av tjenester mener jeg det å sammenligne priser og kvalitet på slikt er så enkelt i dag (hallo- its the internet lissom) at man må forvente at folk klarer å navigere endel selv.

Og å starte en forumkarriere med uttrykket "kjenner flere som sier de vil slutte" er og blir merkelig. Men det er OT.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Jeg tenker for eksempel på personer som tilbyr "tjenester" som i visse sammenhenger kan fås gratis i vårt lille bloggmiljø. Liker derfor ikke at noen forsøker å sko seg på andre bloggere, ved f eks. å ta blodpris på å sette opp en WP blogg for andre.

For en latterlig kommentar. Det er ikke noe galt i å ta seg betalt for å yte andre en tjeneste. Det er forsåvidt heller ikke noe galt i å gjøre den samme tjenesten gratis (som du sikkert gjør), men det valget får bli opp til hver enkelt. Jeg for min del tilbyr en tjeneste som i rene penger koster 3-4 ganger mer enn å shoppe webhotell selv, sette opp wp selv og gjøre endringer selv. Men mine kunder gidder altså ikke å gjøre denne jobben selv, de foretrekker at jeg gjør det for dem.

Og det betaler de altså for. Jeg gjetter at Sindres kunder tenker omtrent det samme som mine. Så får det bli opp til kundene å vurdere hvorvidt jeg eller Sindre tar blodpriser.
 
Topp