Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Er du villig til å betale litt for WP-themes, support, hjelp osv?

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
I så måte ser eg for meg to modeller:
  1. Host bloggen mot avgift og gi mange ekslusive themes å velge i og godt med plugins.
  2. Host bloggen og gi samme, mot reklame
Trur det kunne slått an - litt meir pr0 bloghost med fleire muligheter, mot betaling.

Ja, det kan være en god måte å tiltrekke seg disse brukerene. Jeg vet det er mange av dem som kunne tenke seg å gå over til noe annet, så en løsning hvor dem bare betaler litt og får installert absolutt alt automatisk - samtidig som dem får velge mellom norske themes, kan fort være en god ide.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Om tjenesten skal utvides til WP hosting også, så vil det bli litt mer kompleks enn hva peterandrej hadde tenkt tror jeg. Men, om han først går så langt, så tror jeg det vil være lønnet seg for å ha tillatte folk å registere domener også! Det er etter hva jeg har sett en av hovedgrunnene til at folk vil flytte fra egne platformer..
 

peterandrej

pensjonert moderator
Hadde ikke i utgangspunktet tenkt på hosting nei. Tanken var jo å tilby min "kompetanse" (hehe) på å installere themes, wordpress og slikt som en del av support-pakken. Så kan jeg jo selvsagt ordne med domeneregistrering og host også - fra en tredjepart - hvis noen trenger det. Men i utgangspunktet henvender jeg meg jo til de som prøver å tjene litt cash på blogging og dessuten de med litt større ambisjoner inn feltet.

Det blir norsk ja. Kun norsk. Målgruppen er norske ambisiøse bloggere og nettsideeiere.

Klart. Hvis noen vil samarbeide, og har noe å tilby denne gruppen - som hosting, programmering, etc - så er det jo bare å ta kontakt - så kan jeg jo tenke på det. Kan jo bli en bra tjeneste dette hvis hele WF går sammen og lager noe sprekt.

Kanskje jeg lager dette som den ideen jeg hadde med bloggnettverk. Tja, kan hende. Må la ideen modnes litt og tenke litt på hvordan jeg skal gripe dette ann. Det blir sommer og ferie nå på alle sammen, så jeg har god tid. Mye som må gjøres uansett, så det er fint at det blir pause nå.

Forøvrig, hvis noen lurer. Formen min er litt bedre nå. Var innlagt på sykehuset på torsdag og ble stukket både her og der. Blant annet tappet legen ut ca en halv lite betennelsesveske ut av det ene kneet. Så nå klarer jeg nesten å gå igjen..
 
Topp