Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Erfaringer med Hetzner?

xpd

Medlem
Noen som vet noe som helst om kvaliteten på management direkte hos hetzner?
Var klar for å kjøpe en root server til jeg fant ut at jeg også måtte ut med 10k for en å få den managed hos rack911.
 

Scandic1

Medlem
Etter det jeg vet og hørt så må du holde deg unna Hetzner. Må bare søke Hetzner hos webhostingtalk .com Forumet og så skal du få opp masse blandet reviews ..
 

xpd

Medlem
Jeg er i gang med unmanaged EQ 4 server hos hetzner, og har kun positivt å si så lagt.
 

eplebiten

Medlem
Nei, Hetzner har et ganske godt rykte. Men de har vel nå blitt kjøpt opp av Leaseweb, så vi vil nok se en annen profil på Hetzner.

Edit: Oops. Nevermind. Det var netdirekt Leaseweb kjøpte.
 
Sist redigert:

proisp

Medlem
Vi har brukt Hetzner i et par år nå og har stort sett bare bra erfaringer. Har opplevd at de har hatt problem med noen linjer til/fra datasenter en gang, noe som gjalt alle på senteret. De har vært flinke på å gi beskjed når det har vært noe.
 

gano

Medlem
Har 2 managed servere hos Hetzner, men har kun hatt de i vel tre måneder. Er godt fornøyd sålangt.

Jeg bruker Siteuptime sin meldingstjeneste, og det var til å miste nattesøvnen av når jeg hadde servere hos min norske leverandør av samme tjeneste.

Har ikke fått en eneste melding om nedetid i de tre månedene jeg har vært hos Hetzner:)
 
Topp