Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Euroads tar kaka med uprofesjonalitet

Dseller

Medlem
Denne tråden har 1.060 visninger.

Se hva dere har fått til Europads. 1 kunde som ikke er fornøyd har greid å spredt et dårlig rykte til 1060 personer.

der gikk 1060 potensielle kunder rett i dass, gratulerer.
 

Bjrl

Medlem
Denne tråden har 1.060 visninger.

Se hva dere har fått til Europads. 1 kunde som ikke er fornøyd har greid å spredt et dårlig rykte til 1060 personer.

der gikk 1060 potensielle kunder rett i dass, gratulerer.

Nja... Jeg har lest denne tråden flere ganger, og teller nok da som noen av visningene.

Og jeg bruker Euroads som aldri før. Juli 2013 er den mest innbringende måneden min hos Euroads siden jeg startet som affiliate hos dem i 2007.

Så det er nok ikke slik at hver visning av denne tråden betyr tapte affiliates for Euroads.
 

jonasali

Medlem
Nja... Jeg har lest denne tråden flere ganger, og teller nok da som noen av visningene.

Og jeg bruker Euroads som aldri før. Juli 2013 er den mest innbringende måneden min hos Euroads siden jeg startet som affiliate hos dem i 2007.

Så det er nok ikke slik at hver visning av denne tråden betyr tapte affiliates for Euroads.

Er det du sender meg epost om at jeg har vunnet en sydenreise da eller?

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
 

Bjrl

Medlem
Er det du sender meg epost om at jeg har vunnet en sydenreise da eller?

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2

Nei. Det er ikke gjennom surveys/konkurranser jeg tjener penger hos Euroads. Forøvrig var mitt poeng at det ikke er noen automatikk i at affiliate vender ryggen til Euroads etter å ha lest denne tråden - hvem du får mail fra, hva mailen inneholder og hva slags plattform den blir sendt fra = ikke min sak.
 
Sist redigert:

let100

Medlem
Nei. Det er ikke gjennom surveys/konkurranser jeg tjener penger hos Euroads. Forøvrig var mitt poeng at det ikke er noen automatikk i at affiliate vender ryggen til Euroads etter å ha lest denne tråden - hvem du får mail fra, hva mailen inneholder og hva slags plattform den blir sendt fra = ikke min sak.

Hmm, har du ikke konkurranser her bjrl? www.facebook.com/gratisgaver
 

MariusB

Skaper & Idémaker
Euroads har jo i alle fall svart kjapt og kontant, også i tråden på Webforumet.no. Så får det være like mye opp til dem som til trådstarter å velge hvem de vil samarbeide med.
 

knippsen

Medlem
Jeg har bare positive opplevelser gjennom mitt samarbeid med Euroads. Bra service, løsningsorienterte og raske til å svare på henvendelser.
 

Tony J

Alle skal få
Skjerpings

Nå håper jeg ikke god service, raske svar er det eneste dere ser etter når dere skal drive forretning. Tenk mer Kunde og mindre Penger i det lange løp. Hvis mange kunder av en tredjepart klager, så er det ofte rot i virkeligheten. Blir det opprettet mange blogger og omtaler av det samme firmaet så bør man tenke seg om. Det er så mange mulige samarbeidspartnere der ute som trenger oss og da kan man ta fornuftige valg. Og til slutt: Les alltid det med liten skrift.
 

jonasali

Medlem
Helt enig. Men euroads sin drift er jo basert på å lure brukeren og ikke innholdsskaperen.

Så vi som er her på forumet vil jo merke lite til deres praksis med enorm spam virksomhet.

Men ønsker man å ha et seriøst nettsted med et forhold til sine brukere så ville jeg nok styrt unna.

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
 
Topp