Kjapp og trygg hosting for Wordpress

EuroAds

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Om man skal begynne å betale moms av affiliateinntekter blir det fort utrolig mye mindre lønnsomt. Jeg som selvstendig webmaster har utrolig lite utgifter i forbindelse med det jeg driver med, så det er ikke bare bare å få skrevet av ting uten å tøye grenser.

Det er greit nok at det er affiliatenettverket som skal betale momsen, men spørsmålet da er om alle er klar over det og om dem da er villig til det?
 

webmoney

Søkemotoroptimist
Men e-posten fra EuroAds sier jo ingenting om merverdiavgift.

Jeg har vondt for å tro at avgiftene er innbakt i provisjonene. Eller er det noe som tyder på det?
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Er det noen her som har mottatt utbetalinger fra Euroads? Jeg ser i systemet at jeg skal ha mottatt 2 utbetalinger fra dem. For Mars og April... Dem betaler ut 2 mnd på etterskudd, så derfor regner jeg med å motta for Mai nå 15. Juli..

Problemet er bare at disse to utbetalingene jeg etter rett skal ha mottatt, har aldri kommet. Har forsøkt å sende dem epost, og får heller ikke noe svar.
 

Ståle

Medlem
Er det noen her som har mottatt utbetalinger fra Euroads? Jeg ser i systemet at jeg skal ha mottatt 2 utbetalinger fra dem. For Mars og April... Dem betaler ut 2 mnd på etterskudd, så derfor regner jeg med å motta for Mai nå 15. Juli..

Problemet er bare at disse to utbetalingene jeg etter rett skal ha mottatt, har aldri kommet. Har forsøkt å sende dem epost, og får heller ikke noe svar.


Har samme "problem" som deg. Har ikke mottat utbetaling for februar og mars. Men jeg har derimot mottat for April.

Har også sendt mail, uten svar tilbake.
 

picxx

Well-Known Member
Har noen kroner som ikke er utbetalt siden januar i år, så jeg vil tro de vil betale for seg nå!!!
 

Bjrl

Medlem
Jeg bumper denne.

Har nå fått oversikt over hva som kommer fra Euroads den 15. denne måneden for inntekter generert i juni. Og der er det lagt til moms.

Utdrag:

Total NOK without vat 16.127,15
Vat 25% 4.031,79
--------------------------------------------------------------------------------
Total NOK with vat 20.158,94

Så da er spørsmålet avklart, ser det ut til :)

Mvh
Bjørn Jarle
 

Chris M

Medlem
Har tre betalinger som skulle vært utbetalt for år og dag siden..virker utrolig useriøst opplegget deres. Ser at det er flere av dere som opplever det samme..så kanskje på tide å begynne å advare mot dette firmaet? Er jo absolutt ingen grunn til at penger som to måneder etter inntjening er blitt avregnet og står som betalt på deres side ikke skal bli utbetalt...også jeg har sendt mange mailer. Også til deres countrymanager. Har fått svar, men fortsatt ingen penger.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Etter Euroads gikk over til norsk bank har ikke jeg lenger hatt noe trøbbel med dem. Den supporten hos dem vil jeg påstå og være MEGET DÅRLIG..!
 

Bjrl

Medlem
Har tre betalinger som skulle vært utbetalt for år og dag siden..virker utrolig useriøst opplegget deres. Ser at det er flere av dere som opplever det samme..så kanskje på tide å begynne å advare mot dette firmaet? Er jo absolutt ingen grunn til at penger som to måneder etter inntjening er blitt avregnet og står som betalt på deres side ikke skal bli utbetalt...også jeg har sendt mange mailer. Også til deres countrymanager. Har fått svar, men fortsatt ingen penger.

Gjelder det programmer for svenske eller danske Euroads? I såfall kan det tenkes at du står som f.eks. svensk selskap hos dem - og da ommer det ingen penger før du enten sender inn foretaksnummeret ditt i Sverige eller endrer det til at du har norsk virksomhet.

Jeg har aldri hatt problemer med utbetaling fra Euroads. Og det er relativt store summer de utbetaler hver måned til meg. Eneste problemet var med svenske Euroads, der jeg stod som et svensk foretak uten foretaksnummer. Straks dette ble rettet kom det også en etterbetaling fra dem (på 42.000 kroner mener jeg det var).

Euroads virker gjennomseriøse på meg, ser ingen grunn til å advare mot dem.

Mvh
Bjørn Jarle
 
Topp