Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Får ikke aktivert AdSense?

PIP

Medlem
Av en eller annen grunn så får jeg ikke aktivert AdSense. Registrerte for flere uker siden, men har ikke fått svar. Finner heller ingen mulighet for å ta kontakt??
 

Erlend

Medlem
Det kan ofte ta litt tid, men ikke ta deg bryet med å ta kontakt. Det eneste du kan forvente deg er et automatisert svar som alle får. Google er ikke god på personlig service for å si de mildt.
 

OldHP

Medlem
Et spørsmål..

Hvor lang tid tar det før man får pin koden sendt i posten og hvor lang tid tar det før de sender det lille beløpet til din bank konto for verifikasjon av betalingsmåte? Snakker vi om uker, måneder eller bare dager?
 
Om det tar veldig lang tid over en måned ville jeg prøvd å registre en adsense konto med en annen e-postadresse.
 

Gurbet

New Member
Det hjelper ikke,har prøvd mange forskjellige e-postadresser i snart 1 år men er fortsatt ikke aktivert.
 

Rand

Medlem
Vel, tok nærmere et år for meg. Hadde gitt opp hele adsense, så fikk jeg mail om at jeg var godkjent. Så det kan ta veldig lang tid
 

Frode

Medlem
Mener å huske at jeg laget en blogspot blogg med min nye google konto, la til adsense på den, og vips så var alt godkjent.

Mulig jeg husker feil, men det gikk kjapt i hvert fall. Du kan jo prøve..
 
Topp