Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Facebook - "Foreslå for Venner" borte?

Zmarty

Medlem
Jeg har fått noen tilbakemeldinger om at "Foreslå for venner" muligheten er fjernet fra facebook sider. jeg selv ser at linken ligger der i vestre meny, men at det altså er noen som den ikke vises for...why?

Jeg kjører i gang en konkurranse på nettsiden i disse dager som også vil gi heftig trafikk til Facebook siden, så den "Foreslå for venner" linken er litt vesentlig å ha der :)

Noen som vet noe om dette?
 

picxx

Well-Known Member
Foreslå for venner på fanpages(sider) er vel ikke fjernet, men foreslå for venner på presentasjonssidene til app's er fjernet.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Det er nok *snufs* sant at "foreslå for venner" er borte. Ta en kikk her:

The most likely reason for this change was that page administrators were typically the only people likely to use the tool. This also prevents page administrators from encouraging fans to share their page with others. While the tool is currently broken for admins, I have a feeling it will be resolved in the near future. There’s also a chance that Facebook will come up with alternative solutions for easily sharing your favorite pages. Ultimately I’m not sure how large of an impact this will have on page growth but it’s definitely something that admins won’t be happy about.

Spesielt synd at du ikke fikk anbefalt Gjerrigknark.com Zmarty! ;-)
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Hmmm....stemmer det gitt.
Var inne på gjerrigknark og country4you nå og det eneste som kom opp under bildet var "legg til som favoritter på siden min"
Ser ut som "del med venner" har avgått ved døden gitt.

Var jo i bunn og grunn litt synd da, men regner med det tar enormt med load fra facebook ved at de fjerner den funksjonen.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Enda en kilde til, dessverre.

Forøvrig tragisk at jeg var så dyslektisk at jeg ikke klarte å skrive Gjerrigknark.com slik seg hør og bør :) (som for evigheter fremover kommer til å være bekreftet i sitatet ditt, Zmarty...)
 
Topp