Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Feedback på webbutikk som åpnes snart?!

Petso

Medlem
Hei,

jeg holder på med et prosjekt hvor jeg selge neglelakk typer som ikke er lett å få tak i norge. Forskjellige effekter etc.
Før jeg åpner betalingsterminalen og offisieltt launcher siden håper jeg på litt tilbakemelding på ting jeg kan endre på før vi begynner med reklame, bloggere etc, Det er ikke mulig å kjøpe noe enda, men satser på at om alt går fint kan jeg ta imot første kunde om kun et par dager.

Lakkstore.no

Ting som skal endres før oppstart:
1) Blogginnlegg på bloggen vår
2) CEO -
3) ? Hva kan jeg fikse?


Håper på kritikk her! Har gått tom for ideer :)
 

Petso

Medlem
14 visninger og nøyaktig 0 tilbakemeldinger... :(
PS. Trenger ikke være ekspert på nettbutikk for å svare, vil høre hva "ALLE" synes.
 

Rismoen

Medlem
14 visninger og nøyaktig 0 tilbakemeldinger... :(
PS. Trenger ikke være ekspert på nettbutikk for å svare, vil høre hva "ALLE" synes.

14 visninger, kanskje 1 som har bruker og kan svare.

Har ikke tid til å gi deg tilbakemeldinger nå, men skal se på det senere ;)
 

Santo

Active Member
Tok en titt.

Selv er jeg ikke så glad i den nye treden at alle nettsteder skal ha så store bilder og skrift.

Ser også at det er noen skriveleifer her og der. F.eks.

Om det skulle være spørsmål eller kommentarer, kan disse sendes til oss på kontakt@lakkstore.no
Sprøsmål om spesielle priser for salonger, engros eller annen type salg/publikasjon, kan også sendes til oss på nevnte mailadresse.
 

Petso

Medlem
Ja, takk. Skal kjøre en språkvask på siden før start :) Jeg har sett meg blind på tekstene, så skal få en venn til å gå over.

Ja, men jeg har jo deffinitivt tatt litt inspirasjon fra de store nettbutikkene som går mot ca samme aldersgruppe. Og siden vi selger farger tenker jeg det er viktig at brukerne får sett fargene og nyansene tydlig.


Tusen takk! Noen flere som har noen kommentarer?
 

Nordino

Medlem
Veldig bra, synes jeg. Et par ting:

1) Siden tok veldig lang tid å laste. Spesielt logoen virker å være i altfor god/tung kvalitet?
2) Synes at bildet midt på siden er for stort. Reduser med ca 30-40 prosent.
3) Logg inn og registreringsknappen oppe til høyre er intetsigende og man forstår ikke hva det dreier seg om før man hover over.
4) Kanskje skrive glow, crackle, osv på norsk i stedet for engelsk?
 
Topp