Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Feilmelding i wp-admin som ikke lenger er tilgjengelig

Bjørn

Domenespekulant
hmmm.. ingen ekspert på dette, hvordan kan jeg switche til annet theme, når jeg ikke kommer inn via admin?
 

Bjørn

Domenespekulant
Prøvde å fjerne themet helt, døpe det om, og forsiden blir blank men fortsatt feilmelding i wp-admin. Dog har feilmeldingen endret tekst litt, det står nå: Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/nostet/public_html/wp-admin/includes/admin.php:4) in /home/nostet/public_html/wp-includes/pluggable.php on line 868
 

adeneo

Medlem
Det virker som om noe forsøker å bruke wp_redirect etter at siden er sendt til nettleseren.

Hva skjer hvis du prøver /home/nostet/public_html/wp_login.php ?
 

adeneo

Medlem
Jepp, hva skjer når du forsøker å få opp login siden, for det er vel admin.php du prøver å få tilgang til nå, får du samme feilmelding.
 

Bjørn

Domenespekulant
minside/wp_login.php blir bare en blank side uten noe innhold.. ingen feilmelding den er kun på minside/wp-admin
 

Bjørn

Domenespekulant
oki, når jeg brukte minside/wp-login.php kom jeg nå inn. Dvs. jeg kommer inn, men siden er litt fucket opp, med feilmelding øverst på siden:

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/nostet/public_html/wp-admin/includes/admin.php:4) in /home/nostet/public_html/wp-includes/functions.php on line 790

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/nostet/public_html/wp-admin/includes/admin.php:4) in /home/nostet/public_html/wp-includes/functions.php on line 791

Det står også en liten feilmelding midt på siden, under "Akkurat nå" infoen:
Warning: Creating default object from empty value in /home/nostet/public_html/wp-admin/includes/theme.php on line 19

Hva bør jeg gjøre nå tro?
 
Topp