Feilmelding i wp-admin som ikke lenger er tilgjengelig

En tråd i 'Wordpress' startet av Bjørn, 20 Mai 2013.

1. TorsteinO

TorsteinO Art Director & grunder

ah, da snakka vi litt forbi hverandre bare adeneo

@bjørn - enkel måte å teste om det er i databasen - prøv med et annet theme

2. Bjørn

Bjørn Domenespekulant

hmmm.. ingen ekspert på dette, hvordan kan jeg switche til annet theme, når jeg ikke kommer inn via admin?

3. zapotek

zapotek Medlem

Du har ikke en backup av themet? Forsøk å last opp en gammel versjon av functions.php via FTP.

4. TorsteinO

bare flytt hele mappa med themet (midlertidig) ut av themes-mappa,

5. TorsteinO

evt kan du jo også laste opp twentytwelve til thememappa, lurer på om wp da vil bytte automatisk til dette hvis det ikke finner noe annet theme, men det husker jeg ikke 100%

Sist redigert: 21 Mai 2013
  6. rune69

rune69 Gjerrigknarken sjøl Forumleder

7. TorsteinO

Sjekka kjapt. Hvis du fjerner thememappa så får du en blank forside, så det ser ut som ting ikke funker: MEN det skal fremdeles fungere å logge deg inn i wp-admin. Hvis ikke er det ihvertfall ikke themet som er problemet :)

Sist redigert: 21 Mai 2013
  8. Bjørn

Bjørn Domenespekulant

Prøvde å fjerne themet helt, døpe det om, og forsiden blir blank men fortsatt feilmelding i wp-admin. Dog har feilmeldingen endret tekst litt, det står nå: Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/nostet/public_html/wp-admin/includes/admin.php:4) in /home/nostet/public_html/wp-includes/pluggable.php on line 868

9. adeneo

adeneo Medlem

Det virker som om noe forsøker å bruke wp_redirect etter at siden er sendt til nettleseren.

Hva skjer hvis du prøver /home/nostet/public_html/wp_login.php ?

10. Bjørn

Bjørn Domenespekulant

11. adeneo

adeneo Medlem

Jepp, hva skjer når du forsøker å få opp login siden, for det er vel admin.php du prøver å få tilgang til nå, får du samme feilmelding.

12. Bjørn

Bjørn Domenespekulant

minside/wp_login.php blir bare en blank side uten noe innhold.. ingen feilmelding den er kun på minside/wp-admin

13. Tonny Kluften

Tonny Kluften Administrator

Har du prøvd å legge inn hele Wordpress på nytt?
    Eller har du prøvd å bytte ut wp-config.php med den orginale (husk å sette inn databaseinfo fra den som du bruker nå).

14. Bjørnar

Bjørnar Gründer

wp-login.php er med bindestrek, ikke underscore.

15. Bjørn

Bjørn Domenespekulant

oki, når jeg brukte minside/wp-login.php kom jeg nå inn. Dvs. jeg kommer inn, men siden er litt fucket opp, med feilmelding øverst på siden:

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/nostet/public_html/wp-admin/includes/admin.php:4) in /home/nostet/public_html/wp-includes/functions.php on line 790

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/nostet/public_html/wp-admin/includes/admin.php:4) in /home/nostet/public_html/wp-includes/functions.php on line 791

Det står også en liten feilmelding midt på siden, under "Akkurat nå" infoen:
    Warning: Creating default object from empty value in /home/nostet/public_html/wp-admin/includes/theme.php on line 19

Hva bør jeg gjøre nå tro?

Del denne siden