Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Firma logo

wobwob

New Member
Hei. Jeg er da en av de som driver logofabrikken.no. Til å begynne med vil jeg bare si
at jeg kan godt skjønne at noen av dere er skeptisk til oss, men vi kan forsikre dere om
at vi ikke driver med kopiering av andres logo design.

Den target logoen tar jeg fullstendig ansvar for. Jeg har snakket med han som designet den og verken han eller jeg har sett target retail sin logo før nå. Vi skal selvfølgelig fjerne / endre den så fort som mulig.

Når det gjelder det peterandrej skrev om at ingen av logoreferansene finnes, så må du kanskje undersøke litt bedre. Flere av logoene er fra eksisterende firmaer som er storfornøyd med våre tjenester.

Men de fleste er selvfølgelig fiktive virksomheter som vi har lagt der for å fylle ut porteføljen litt ekstra. Grunnen til dette er at logofabrikken.no er en ganske ny tjeneste, derfor har vi sett behov for dette til å begynne med.

Men i det siste har vi hatt ekstremt stor pågang og vi har haugevis med nye logoer som etterhvert vil fylle vår portefølje og erstattes med de fiktive firma logoene når vi får tid til det.

"Bra valg! De bruker logoer som er laget gratis online, saa du faar nok et kjempeprodukt.
Eller...du kunne brukt litt mere tid paa google og lagd dem selv, helt gratis, i likhet med tusenvis av andre logoer."


Vil bare si en ting til du som skrev dette: hva slags grunnlag har du for denne påstanden?

Til slutt vil jeg bare si at vi setter pris på den kritikken som er postet her, og vi har allerede planlagt å tilpasse siden mer etter nettop dette.
 
Sist redigert av en moderator:
Topp