Kjapp og trygg hosting for Wordpress

"Flaming"...

peterandrej

pensjonert moderator
Om je får et oppdrag å sette opp en nnettside og personen ikke betaler når jeg har utført hva han ønskler blir jeg naturligvis en smule forbannet.
Er det da ok å gå offentlig med at denne personen/firmaet ikke betaler, eller er dette et internt anliggende, som skal ordnes uten offentlighetens innsyn?

Selv følger jeg ikke norske lover, og forholder meg ikke til dem, men ønsker likevel å gi en kunde det han betaler for....når kunden velger å svindle meg er mitt eneste angrep offentlig beskuelse....er det rett, eller feil?

(min utheving)

Jeg skjønner ikke saken. Du har utført en tjeneste, og ikke fått betalt. Javel?
1. Er fyren bare sein å betale? Jeg har hatt kunder som har betalt et halvt år etter forfall. Det går an å glemme. Har du sendt purring?
2. Hvor er svindelen? Har han sagt noe som at "du har ikke gjort noe som helst, så da gidder jeg ikke å betale"? Har du fått svar på dine eventuelle purringer?

Du kan beskrive sakens gang uten å navne navn eller oppdrag. Det går an, så kan vi jo få et bedre bilde av saken. Og da kanskje gi deg bedre råd.

Rent generelt er det dårlig PR å hevne seg på kunder eller andre. Det faller til syvende og sist tilbake på deg selv. Er det snakk om store beløp bør du kontakte de juridiske veier du kan, er det småpenger det er snakk om kan det være greit å ta det som en dyrekjøpt erfaring.
 
Topp