Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Flatskjerm.org - Nettside med stort potensiale selges billig

Jeg vet hva jeg snakker om. Jeg har jobbet med dette i snart 20 år. I 10 av disse har det vært min eneste inntektskilde som har ligget godt over en gjennomsnittlig norsk lønn. I motsetning til de fleste andre som driver med dette så har jeg satset på et stort volum av små nisjesider, fremfor å konsentrere meg om noen fåtall store og omfattende sider. Jeg hadde på det meste over 100 sider som alle genererte en liten fin sum hver mnd. Summen av dette gir bra resultater. Jeg jobbet nå fulltid i et grunder selskap (som vil si 12 timer daglig, 6 dager i uken) og har ikke lenger tid til å drive med affiliate. Jeg har heller ikke den "given" og motivasjonen som skal til lenger.
Det er bare til å endre affiliate linkene som jeg har beskrevet for at den skal generere omsetning. Med litt link jobbing vil den fort bli nr 1 i google igjen som vil gi ytterligere resultater. Du lurer på hvorfor jeg ikke har gjort det? Jo, når man har flere titalls sider og det er 100vis av linker som skal endres, så er det ikke så "enkelt" som du beskriver. DEt tar tid. Tid og motivasjon jeg ikke har. Hadde jeg brukt tid på å optimalisere sidene, kartlagt og dokumentert omsetning osv, så kunne jeg solgt porteføljen for langt høyere sum. Men som sagt så har jeg ikke tid og motivasjon til dette, og selger derfor sidene min som de er for en lav pris.

Nå er vel dette "temaet" ganske grundig forklart og diskutert, så nå kan vi vel overlate denne posten til de som faktisk er interessert i å kjøpe den.
Du kan bruke dine kr 350,- på en pizza heller. God appetitt.
 

Stoppet

Banned
Nå har vel også Google utviklet seg de siste årene, så det er nok ikke så enkelt som du forteller.

6CA4CFBF-9782-4445-9137-F9C156C933E7.jpeg
 

Stoppet

Banned
Penger i seg selv er ikke motivasjon for meg. Mulig det er det for deg?

Ja, i denne sammenhengen så EE det hun penger som er motivasjon. Jeg hverken byr eller selger noe som helst uten at penger er motivasjonen. Hvorfor skulle man ellers selge og/eller kjøpe en nettside?

Hvis penger ikke er din motivasjon, hvorfor ikke bare godta budet mitt på 400,- da?
 
Jeg har drevet med dette fordi jeg er en grunder som liker å skape noe. Jeg har skapt min egen arbeidsplass. Pengene er bare en bonus (og en nødvendighet når man gjør dette på fulltid) og ikke en motivasjonsfaktor.
Nå tar du kommentaren min ut av kontekts. Ja jeg kunne tjent penger på å drive med SEO tjenester, men ville jeg hatt det kjekt på veien? Nei, det ville jeg ikke. Derfor gjør jeg det ikke. Igjen: penger er ikke en motivasjonsfaktor for meg.
 

Stoppet

Banned
Så 400,- da?
 
Topp