Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Flyskrekk.org

Tja, jobb litt med siden. Tekst, artikler, bilder etc. Så kan vi gi deg en feedback da.

Du kan jo tipse Mette-Marit om siden og kanskje få et "eksklusivt" intervju. Du må ha noe unikt å tilby brukerne, ellers tror jeg denne siden krasjlander relativt hurtig :)
 
Gratulerer :)

Bra besøkstall, men kan jeg gi deg en velment tips?
Fjern knappen "Privacy policy" på toppen. Putt den på bunnen av siden om du virkelig må ha den der. Var en smule forstyrrende i mine øyne.

Lykke til videre!
 

muffins

Medlem
Hva ønsker du egentlig tilbakemelding på her? Du bruker et ferdig WP-theme, og alt av content på nettsiden er stjelt fra andre nettsteder. Har du egentlig laget noe unikt overhodet på denne siden?

Nei vettu hva. Mitt tips er å skrote hele sida, begynne fra scratch og faktisk prøve å skape noe unikt selv. Stealing ain't cool.
 

antidote

Medlem
Du tok ned siden for å skrive den om. Nå er den ferdig sier du, men tekstene er jo fortsatt blåkopier som du bl.a stjeler herfra: FLYSKREKK, - 8 tips mot flyskrekk

Nå må du slutte og kommentere på vær tråd at jeg stjeler fra alt og alle.
Jeg har kopiert fra linkene men etterpå skrevet det litt om og gjort det litt mer mitt eget.
Dog, jeg har gjort en vri på det slik at det ikke ser så mye forskjell på tekstene men alt henger sammen. Noe som er helt lovlig.
 
Topp