Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Forslag til forandringer på hjemmeside

Dag Frogner

Supermedlem
Hva med å flytte "som" til den øverste linjen i teksten helt øverst og kutte ut det ene komma`et? Da får man kun tjenestene du utfører på linje to, noe jeg syntes ser mye bedre ut.

Noe slikt:

2uqbp5t.jpg


Stusser litt over et par andre ting også;

Du tilbyr tre typer foredrag. Det ene er gratis, det andre koster 10.000 ,- og det siste koster 30.000,-. Hvorfor er det så stor forskjell på disse prisene? Hadde følt meg litt "lurt" om jeg som bedriftseier hadde betalt deg 30.000,- for et foredrag + reise/hotell osv og senere sett at du tilbyr foredrag over en like lang periode, men om et annet tema, gratis.

Også var det webhotellene. Du skriver dette på nettsiden din:

Mine webhotell- og hjemmesideprodukter har ingen høye etableringskostnader, bare lave månedlige priser.

Men bortsett fra den rimeligste pakken, tar du jo 1200,- i etablering. Mulig du mener med den teksten at du ikke har høye priser, men når jeg leser "bare lave månedlige priser" er det akkurat det jeg forventer.

Savner også litt mer info om wehotellene. Domeneshop f.eks tar 40,- pr måned inkl mva for 500mb plass, 50 epostadresser på 1gb hver og ubegrenset trafikk. Du tar 220,- pr måned eks mva for 500mb trafikk, men det står ingenting om f.eks epostadresser noe jeg antar at man derfor ikke får. Hvorfor skal jeg som kunde velge ditt webhotell fremfor f.eks Domeneshop?

Ellers var det jo en veldig ren og pen side med artig bruk av bilder. Artig som i morsomt ikke dumt. :D
 

peterandrej

pensjonert moderator
Jeg skulle ønske litt mer kjøtt på beinet på det foredraget, 30 000 er ganske mye penger og jeg er usikker på hva jeg ville sitte igjen med. Antar det er rettet mot profesjonell? De fleste ønsker nok å vite at de enten tjener det inn igjen, eller sparer tilsvarende penger på feil bruk.

Nå får du jo både meg og Elin for de 30.000, og det er jo faktisk god valuta for penga. Men du har helt rett i at dette er rettet mot profesjonelle. Målgruppen for slike foredrag er (større) organisasjoner, større bedrifter og ellers konferanser og slikt. Og i dette segmentet er ikke 30.000 (pluss kostnader) avskrekkende.
 

Gaasehud

Medlem
Nå får du jo både meg og Elin for de 30.000, og det er jo faktisk god valuta for penga.

Fant ikke noe info om dette på nettsiden – var dette for en hel natt?

Ok, NÅ skal jeg slenge bort PC-en for dagen. *rusler ut av WF-lokalet med et smil om munnen, med tanke på at det ikke er negative ryktepoeng lenger*
 

Erlend

Medlem
Nå får du jo både meg og Elin for de 30.000, og det er jo faktisk god valuta for penga. Men du har helt rett i at dette er rettet mot profesjonelle. Målgruppen for slike foredrag er (større) organisasjoner, større bedrifter og ellers konferanser og slikt. Og i dette segmentet er ikke 30.000 (pluss kostnader) avskrekkende.

Hvordan kan vi vite at det er god valuta for pengene?
 

peterandrej

pensjonert moderator
Hvordan kan vi vite at det er god valuta for pengene?

Hvis du reagerer på prisen og ikke vet hva du får når du ser navnene (og da særlig hennes navn) på foredragsholderne, så er du ganske enkelt ikke i nærheten av å være i målgruppen for dette foredraget. Dette er litt som at dersom du må spørre hva Ferrari'en koster, så har du ikke råd til den.
 

Bjørnar

Gründer
ser mycke bra ut. men å bruke henne som både en partner du holder foredrag sammen med, OG som en referanse på jobben du gjør ... du klarer helt sikkert å skille dette, men er ikke sikkert kundene dine klarer det.
 

Erlend

Medlem
Hvis du reagerer på prisen og ikke vet hva du får når du ser navnene (og da særlig hennes navn) på foredragsholderne, så er du ganske enkelt ikke i nærheten av å være i målgruppen for dette foredraget. Dette er litt som at dersom du må spørre hva Ferrari'en koster, så har du ikke råd til den.

Jeg har ikke sagt at prisen er stiv, eller noe i den duren. Men så er jeg heller ikke i målgruppen din...
 

peterandrej

pensjonert moderator
Savner også litt mer info om wehotellene. Domeneshop f.eks tar 40,- pr måned inkl mva for 500mb plass, 50 epostadresser på 1gb hver og ubegrenset trafikk. Du tar 220,- pr måned eks mva for 500mb trafikk, men det står ingenting om f.eks epostadresser noe jeg antar at man derfor ikke får. Hvorfor skal jeg som kunde velge ditt webhotell fremfor f.eks Domeneshop?

Prisene er bare der for at jeg skal ha noe å henvise til i min dialog med kunder. Jeg har som oftest hatt dialog med kunder lenge før de ser den prislisten der. Mine tjenester er noe du kjøper dersom du kjenner meg fra før, og da blir Domeneshops priser helt irrelevante for deg som kunde. Ganske enkelt fordi Domeneshop ikke kan stille med Peter Andre Jensen.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Du tror ihvertfall stort om deg selv, det skal du ha. ;)

Så du mener at folk som kjenner deg fra før er villige til å betale denne prisen uten å mukke selvom det finnes maaange andre rimeligere alternativer? Du er så unik at dette er det vi som kunder må betale for å ha server hos deg?

Hva når nye kunder sammenligner dine priser og tjenester med f.eks Domeneshop? Hvordan forsvarer du prisen din? Sier du det du sier til oss, at jeg tar denne prisen her fordi at "Domeneshop ikke kan stille med Peter Andre Jensen"? Jeg håper virkelig ikke at det er det svaret nye potensielle kunder får til svar. Da hadde ihvertfall jeg snudd i døra, men det er meg da. Jeg sier dette som en som ikke kjenner spesielt godt til dine tjenester fra før...
 

peterandrej

pensjonert moderator
Så du mener at folk som kjenner deg fra før er villige til å betale denne prisen uten å mukke selvom det finnes maaange andre rimeligere alternativer? Du er så unik at dette er det vi som kunder må betale for å ha server hos deg?

Ja. Ingen vits å være beskjeden. Jeg er veldig bra på det jeg gjør.
 
Sist redigert:

peterandrej

pensjonert moderator
ser mycke bra ut. men å bruke henne som både en partner du holder foredrag sammen med, OG som en referanse på jobben du gjør ... du klarer helt sikkert å skille dette, men er ikke sikkert kundene dine klarer det.

Det er et godt poeng. Og forklaringen er selvfølgelig at hun både er kunde og en jeg gjør akkurat dette spesifikke foredraget sammen med. Men jeg ser jo at det kan oppfattes noe problematisk at hun - når hun helt tydelig er mer enn en vanlig kunde - også stiller som referanse. Hm. Den må jeg tenke litt på.

Takk for nyttig innspill.
 

picxx

Well-Known Member
Vet ikke om jeg tør å komme med denne, men på det første bildet er du faktisk smålik Kurt Nilsen :D
 

peterandrej

pensjonert moderator
Vel, tør jeg spørre hvor du igjen får hosting fra? Antar at du ikke sitter på en egen serverpark?

Etter det skal jeg ikke dra tråden mer ut i off-topic. :)

Jeg har en dedikert fra Solidhost, og en dedikert fra StW. Men dette er ikke sentralt i det jeg tilbyr. Det er ikke serverkraften i seg selv som definerer mine produkter. Det er min kompetanse du egentlig betaler for.
 
Topp