Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Forum deltagere tapte mye cash.

picxx

Well-Known Member
Ja, det er flott det.
Faen ikke billig med hjernetransplantasjoner nå til dags.
Lobotomeringen derimot ser det ut som de fleste har tilegnet seg gratis.
 

Tonny Kluften

Administrator
Master-IT AS fortalte etter at de hadde mottatt ordren at de ikke hadde likvider til å bestille så mange tv'er (mangel på kreditt/overstiger kredittgrense. Sannsynligvis det første). lygren overførte derfor pengene fra Avforums konto til Master IT. Han overførte hele beløpet, inkludert fortjenesten til de.

Herregud for en tosk Lygren er, handle fra et firma som ikke har likviditet til å kjøpe inn. Det lukter laaaaaang vei. Tipper Lygren visste mere en han sa, eller så er han stokk dum.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg er sikker på at vi her på WF kommer til å glemme denne saken hvert øyeblikk, og om noen uker vil en eller annen nyregistrert fyr føle seg sikkert truffet av den kommentaren din picxx.. og dra liv i tråden igjen med et dårlig forsvar! ;)
 

picxx

Well-Known Member
Bare å stenge tråden det....bare tull å bumpe gamle tråder uten innhold uansett.
Denne tråden må vel sies å være uten innhold i dobbel forstand... :D
 

peterandrej

pensjonert moderator
Det jeg vil si er at hele greia minner meg om utallige debatter på Toppselger, der idioter hadde funnet ut at man kunne registrere et NUF og så importere whatever og så selge det uten problemer til 50 millioner i Bangladesh for masse penger og så skulle de leve livet i karibien.

Og det hele skulle ta ca 10 minutter..

Poenget er at det finnes vanvittig med mennesker som vil ha alle fordeler uten å gjøre jobben for å oppnå det. Etter min erfaring er det eneste som nytter hardt arbeid.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Det finnes da drøssevis av bli-rik-i-en-fei metoder, saken er bare at ingen er villig til å dele dem før dem er oppbrukt. Skal du bli rik uten hardt arbeid må du finne opp en metode selv, og du må mest sannsynlig være først ute!

Så med unntak av det, så må man nok jobbe seg opp selv!

Edit: Flytter tråden, da den begynner å skli litt ut.
 
Topp