Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Fotballblogg

metallian

Medlem
Første uken viser tallene:
2700 unike
3700 besøk
20 000 sidevisninger

HAr litt småplukk jeg mangler å få tatt på siden enda, får se om jeg ikke utlyser det som en "jobb" her på wf etterhvert.

EDIt:
I innstillinegne for themet har jeg "show" på valget "Show/Hide RSS-subscribe block" men jeg ser ikke denne? Er det meg eller...?
 
Sist redigert:

oddbjoro

Medlem
Bare en liten sak. Under tabell fra alle land.
Har du sjekket hvor ofte den oppdateres?

Den har iallefall ikke fått med seg at Eliteserien har startet igjen.
Både den og Adecco står slik den var ved sesongslutt ifjor.
 

metallian

Medlem
Bare en liten sak. Under tabell fra alle land.
Har du sjekket hvor ofte den oppdateres?

Den har iallefall ikke fått med seg at Eliteserien har startet igjen.
Både den og Adecco står slik den var ved sesongslutt ifjor.

Takker- det har jeg ikke fått med meg- har stort sett bare brukt den for PL siden jeg begynte bruke den og er alltid oppdatert dagen etter runden, som oftest etter få timer. Skal sjekke det :)

Benytter anledningen til å takke Picxx for hjelpen med å få flyttet kategoriene og få på plass en RSS-feed knapp lett tilgjengelig for brukerne :)
 
Sist redigert:

hansvh

Medlem
Lett å se hvor jeg skal legge innsatsen....
Referring Sites 18.00 (60.00%)
Direct Traffic 10.00 (33.33%)
Search Engines 2.00 (6.67%)

Vel, disse tallene er jo ikke statistisk signifikante. Det spiller egentlig ikke så stor rolle for deg hvor du legger innsatsen.

EDIT: Mulig jeg misforstod tallene. jeg trodde 18, 10 og 2 var faktiske besøk. Ser av dine tidligere tall at dette ikke kan stemme. Beklager.
 

metallian

Medlem
Vel, disse tallene er jo ikke statistisk signifikante. Det spiller egentlig ikke så stor rolle for deg hvor du legger innsatsen.

EDIT: Mulig jeg misforstod tallene. jeg trodde 18, 10 og 2 var faktiske besøk. Ser av dine tidligere tall at dette ikke kan stemme. Beklager.

Det er faktiske besøk, men trenden er klar når jeg har hatt GA oppe noen dager også :)

# Referring Sites 587.00 (80.97%)
#
Direct Traffic 78.00 (10.76%)
#
Search Engines 60.00 (8.28%)
 

picxx

Well-Known Member
Ved aktiv bruk av twingly blir gjerne tallene på "reffering sites" en smule høye.
 

metallian

Medlem
Da har det vært PR oppdateringh og på første runde fikk jeg PR2-fornøyd med det foreløpig, fortsetter arbeidet med relaterte innlinker :)
(Send PM om det er av interesse)

Jeg fant tidligere her en link til en side som sa hvor mange innlinker man hadde, målt hos forksjellige søkemotorer, noen som har den linken?
 

Travellingman

Nettgrunder
Bruker du Google Chrome finnes det en fin SEO extension som du får blant annet den informasjonen der ;)

Ehh, var litt for kjapp der....Backlinks kan man sjekke med den ja :eek:
 
Sist redigert:

metallian

Medlem
Verdt det? På startsiden er det et 120*600 banner hvor jeg har gående et banner vedr fotballdrakter-midt i "blinken" egentlig men det gir så liten respons. 1300 visninger- 3 klikk, null salg.

Sitter og vurderer å bare fjerne det- jeg har et litt større banner for samme annonsør når man åpner poster som gir mye bedre CTR- evt bytte til annet banner men da blir det adsense, har ingen annonsører som er "tilpasset" målgruppen i samme grad uansett....

Er jo ikke tvil om at det er litt bedre design uten banneret selv om jeg synes plasseringen og utformingen er helt grei fforøvrig....

fotballmoro

PS: Er det mulig at banneret nesten passer "for bra" inn, at det ikke fanger oppmerksomheten rett og slett?
 
Topp