Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Fredagsmimring: Din første nettside?

Randulf Småfix

Kanonfotograf

picxx

Well-Known Member
Og nå må jeg jo bare vise frem hvordan Klovnen Fritjof Arngren har sin nettside i 2009. Han overgår alt av hva dere hadde i 1995!

Lurer litt på hvor mange 100 tusen (eller millioner?) besøkende den siden har fått nettopp på grunn av at den ser slik ut? Siden blir jo trukket frem overalt hvor man snakker om stygge nettsider. Uvurdelig pr.
 

testdriver

Ha det bra..
Legendarisk, Randulf. :)

Produktplasseringen er også litt morsom. Porsche til 400k eller et ekstrabatteri til 800kr. Hytte på Tjøme rett under et kompass til 99kr.
 

onlyme

New Member
Min første nettside var min beste designmessig. Synd jeg ikke har bilde av den. Tror den hadde 10 besøk i måneden. Gjorde den velkjente feilen at jeg brukte all tid på design. Oppdaget etterhvert at sider som så ut som et takras design messig hadde hundretusener til millioner av besøkende pr dag.
Så nå bruker jeg toppen 1% av tiden på design, og 99% på trafikk, og lykkes med det:D
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
@onlyme : design har ikke så mye å si så lenge siden er brukervennlig og er lett å navigere på.


Men ingen andre som har noen gode gamle sider å vise frem ?
 

michaelo

Medlem
Finner desverre ingen gjenlevende eksemplarer av min første nettside. Er det noen som vet om en oversikt over de gamle freehost-leverandørene? Jeg kan ikke se å komme hva på hva den jeg hadde den gang het (~97).

Det her var ihvertfall på den tida jeg var veldig opptatt å lage 3D-grafikk, og sida bar godt preg av det:
* Nicket mitt i fritt-modelert 3D på toppen,
* bakgrunnen var en fin egenprodusert stjerne-himmel (les: svart med hvite prikker med glow på),
* En usedvanlig fin .gif med teksten "UNDER CONSTRUCTION" (også 3D i perspektiv) som animerte mellom grå og lysende - samt to bygningarbeidere på presseluftborr ala denne på hver sin side
* Til slutt var det også noe innhold der i form av bilder jeg hadde lagd samt en liten "About me"-side

Ganske fantastisk :D
 
Topp