Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Funcom-aksjer og andre aksjer

Keanu

Geek
Tipper Funcom stiger kraftig resten av uken også. Pre-launchen har gått overraskende smertefritt, launch i US i morgen, Europa på fredag.
Hilsen Lvl 10 Priest of Mitra :)
 

sKrud

Meget sliten student
Tar endel analyser selv, samt at jeg bruker Orion og Kaupting.. Selger alltid på stoploss.. Før jeg går inn i en aksje setter jeg alltid mål for nedre limit og kursmål.

Huff..I dag var nok en kjedelig dag for Funcom forresten..:p

Tror nok jeg må sitte long i funcom nå...Ser jo ut som at alt går over alle forventninger.. hadde egentlig et kursmål på 50 på den....
 

sKrud

Meget sliten student
Jaja..solgte meg ut til kursmålet mitt:) Er fornøyd med gevinsten jeg fikk.. Mulig det blir noe mer i løpet av sensommeren, men for nå er jeg ute..

Noen som har andre hotte tips på børsfronten..? Gikk jo glipp av lanseringen til Visa pga Funcom... Så nye store selskapers børsnoteringer tar jeg gjerne imot tips på..
 

sKrud

Meget sliten student
Sitter du ennå i Funcom Brukernavn?

Tror jeg skal hoppe over fra obxbear til yara snart.. Er ferietid, og har ikke tid til mere trading nå..

Men, må si at daytrading har fungert meget bra i sommer.. Dette kommer jo selvfølgelig av de store svingningene som har vært.. Men i all hovedsak har jeg vært inn og ut av xacts obxbear..
 
Topp