Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Funcom-aksjer og andre aksjer

Andersen

Member
Jeg har selv betakey på Aoc, og kan vel si at jeg håper Funcom lykketil. Jeg har troen på at aksjen kommer til å stige iløpet av året :)
 

sKrud

Meget sliten student
Da var funcom i trykket.. :)

Noe som betyr at vi som har sittet en stund i funcom nå har fått betalt for den risikoen vi tok på oss..

Det går også "stabile" rykter om at salgene går meget bra.. Hadde vært fint med et tall her.. Mtp på analysen over...

Men tror fortsatt oppsiden til funcom er stor. Selv kommer jeg til å sitte til langt utpå sensommeren..
 

sKrud

Meget sliten student
Det blir moro å høre hva Funcom har å si nå på Tirsdag. Da framlegges kvartalsraporten og antall forhåndssolgte til nå...

Jeg begynner nesten å bli fornøyd med avkastningen til nå.. Å er litt redd for hva jeg kommer til å få vite på tirsdag..

Noen som har noen synspunkter på antall forhåndssolgte?
 

Keanu

Geek
Noen som har noen synspunkter på antall forhåndssolgte?

Antall forhåndssolgte tror jeg ikke de kommer til å skuffe med. Mange butikker er allerede utsolgte, og spillet er høyt oppe på salgslistene hos f.eks. Amazon.

Det som derimot gjør meg litt bekymra, er at det er noe delt tilbakemeldinger på stabilitet, så om de får launchen til å gå "smooth" vil bli interessant å se.
 

Ståle

Medlem
Det er nok heller tvilsomt at det vil være problemfritt i starten. Spørsmålet er heller hvor store problemene blir. Alle som started med WOW når det ble lansert vet hvor mye problemer de hadde i starten.
 

sKrud

Meget sliten student
Etter det jeg har hørt har den siste patchen til funcom rettet opp alle kjente feil i spillet.

Men at det kommer til å bli endel problemer i startet er helt naturlig..men slik har det vært med alle spill av denne størrelsen da..

Lurer litt på om de kommer til å opplyse om forhåndssalg i morgen, kan bli spennede å se utviklingen på kursen i løpet av den kommende uken..:)
 
Topp