Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Gammeldagse holdninger fra Domeneshop

Fredrik

Medlem
I utgangspunktet føler jeg Kenneth er helt på jordet og en tulling i denne saken.

Så registrerte jeg to domener i går og betalte med VISA. Men finnes det noen faktura et sted? Nei. Dette er ikke første gangen jeg kontakter DS i forhold til fakturakopi. DS har fått tbm fra NORID om at dette er registrert og da mener jeg faktura bør bli utsendt autmoatisk. I stedet er dette noe jeg plutselig kan glemme og da kommer regnskapsførern med purring etter bilag. Dette er ikke første gangen dette oppstår.

Derfor er ikke Kenneth en tulling allikevel.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Men finnes det noen faktura et sted? Nei. Dette er ikke første gangen jeg kontakter DS i forhold til fakturakopi. DS har fått tbm fra NORID om at dette er registrert og da mener jeg faktura bør bli utsendt autmoatisk. I stedet er dette noe jeg plutselig kan glemme og da kommer regnskapsførern med purring etter bilag. Dette er ikke første gangen dette oppstår.

I know!!!! Enig!!! Jeg har samme problemet. Er det så innmari vanskelig å få en automatisk fakturakopi tilsendt pr epost når man har betalt med visa???

Men fakturakopien kommer jo. Etter ungefär fira veckor.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
I utgangspunktet føler jeg Kenneth er helt på jordet og en tulling i denne saken.

Så jeg var en tulling fordi jeg ønsker en leverandør som tenker framover, fremfor en leverandør som ikke gjør en endring før majoriteten krever det? For det er jo trossalt det som er grunnlaget mitt for å ønske å bytte, ikke det at de mangler paypal eller noe slikt. Det har jeg vært klar over i årevis.
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Etter hva jeg har forstått baserte Kenneth sitt synspunkt bl.a. på at DS ikke ville endre rutinene eller lage nye. Det er nokså forskjellig fra å finne en feil eller forbedringspotensiale for seg selv.
Det første er problemet, det andre symptom. Det er klart at symptomene er lette å registrere og bra å snakke gjennom.
Kan være jeg tar leif her såklart :p

Jeg har hørt noen ganger at det ble sagt ting som trege servere og elendig webhotell osv, men kan vi snakke litt nærmere om det? Hvis dere mener det ikke er bra så burde jeg så absolutt sjekke andre tilbydere.

Paypal-sucks nettsiden er lagt av en konkurrent av Paypal og såpass biased at jeg tar det meste med et par kilo salt. Skal sjekke det som de hevder da i løpet av uken.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Må igjen si at jeg ikke kjenner meg igjen i dette med fakturakopier. Har betalt et lass med fakturaer hos DS opp igjennom årene og fakturakopi ligger på mailen minutter etter jeg har betalt. Samt at jeg finner fakturaene oppdatert live på min side i adminpanelet.

De gangene jeg har hatt et eller annet med DS, så har vi ordnet opp det via mail eller tlf. Opplever god service og godkjente tjenester.

Jeg bruker også webhotell der og kan ikke si at jeg har hatt veldig store problemer der de siste årene...
 

allegretto

Medlem
Jeg bruker Domeneshop til domener, og Hostgator til webhotell. Er storfornøyd. Selvsagt kunne jeg ønske automatisk betaling hos DS, men utenom det har jeg ingenting å utsette.

Supporten hos domeneshop er også svært bra.
 
Topp