Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Glugg.no - Hvordan drive en nettside i dass.

peterandrej

pensjonert moderator
Virker jo som han har noe spesielt mot deg Kenneth. Skal prøve å registrere meg og legge inn noe fra bloggdesigns, så får vi se om han kaster meg ut også..
 

peterandrej

pensjonert moderator
Se der ja, min sak er for tiden toppsak på glugg etter hele 3 stemmer. Jøss. Får se om det blir noe trafikk av dette da. Skal si ifra hvor mange besøk glugg leverer.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Nei, jevnt over har jo "toppsakene" 3-4 stemmer, så siden virker ikke "voldsomt" godt besøkt - for å være diplomatisk. Likevel må jeg si meg imponert over den massive oppmerksomheten denne karen klarte å skape ved lanseringen av glugg. Han har sikkert betalt litt, men likevel.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Se der ja. 1 av 3 glugg er borte. hvorfor det????? har denne fyren seriøse fritidsproblemer eller er han bare overivrig???? og dette var jo for helvete en skikkelig post også.. om blogging.. teknologi altså..
 

peterandrej

pensjonert moderator
Heisan! Og takker for en flott tjeneste!

Sendte inn en post igår med brukernavnet "Bloggdesigns". Posten har adressen Den vanlige livssyklusen til en vanlig blogg / Glugg
her på Glugg. Det er en skikkelig bloggpost
som både har nytte for brukerne og faktisk
virker ganske populær.

Posten fikk raskt 3 glugg, og havnet på
forsiden. Men, nå er posten fratatt 1 glugg,
og er derfor ramlet på en side langt unna
forsiden.

Hvorfor er posten fratatt en glugg? Er
det et regelbrudd som har skjedd i forbindelse med denne posten?

Setter pris på svar, i tilfelle noen regler
er brutt så kan det være greit å vite
om det sånn at det ikke gjentar seg
flere ganger.

mvh

Peter Andre Jensen
 

peterandrej

pensjonert moderator
Asle ga meg et godt svar, og forklarte seg bra i forhold til sletting av kontoer og poster. Så, jeg har ingenting å utsette på ham. Oppdaterte også min post om norske social-bookmarking sites der jeg fjernet påstanden om at han sletter kontoer uten grunn.
 

picxx

Well-Known Member
jeg har NULL tro på glugg, faktisk så liten at jeg submitter postene til alle andre (til og med digg og reddit til tross for at postene er på norsk) - men glugg bare driter jeg i.

Er det en aldri så liten sugesession mellom disse innleggene... :D:p

Asle ga meg et godt svar, og forklarte seg bra i forhold til sletting av kontoer og poster. Så, jeg har ingenting å utsette på ham. Oppdaterte også min post om norske social-bookmarking sites der jeg fjernet påstanden om at han sletter kontoer uten grunn.
 
Sist redigert:

peterandrej

pensjonert moderator
Hei Peter Andre,

Takk for at bruker Glugg, og for at du tok kontakt.

Det har ikke skjedd et regelbrudd. Jeg ga nemlig saken din en stemme selv (jeg er aktiv på Glugg med en vanlig konto, og legger både inn saker og stemmer på saker under mitt brukernavn "asleo"), for jeg synes artikkelen din var veldig bra. Men da jeg i etterkant leste din neste artikkel (Oversikt over Norske social-bookmarking sider | Bloggdesigns.no), følte jeg din beskrivelse av Glugg var så ubehagelig at jeg valgte å fjerne stemmen jeg selv hadde gitt din andre sak. Jeg sikter da til beskrivelsen hvor du skriver at «Eieren av siden har i det siste fått ord på seg for å slette brukeres kontoer og slette saker helt uten grunn.»

Når så saken din kun hadde to stemmer, havnet den tilbake blant nye saker (saker som får tre stemmer havner på forsiden). Men jeg angrer nå på dette, og har gitt saken din en stemme på nytt, og den er derfor igjen tilbake på forsiden blant toppsakene.

Jeg håper du setter pris på min ærlighet, og ikke bruker det mot meg.

Når det gjelder påstanden om at jeg sletter kontoer og saker uten grunn, mener jeg det er feil. Jeg har kun slettet kontoer ved misbruk (noe som kun har vært nødvendig to ganger), som for eksempel når samme person oppretter mange kontoer for å kunne juksestemme på sine egne saker. Når det gjelder saker som fjernes, fjerner jeg kun saker som bryter med Glugg sine retningslinjer. Det er mulig jeg har vært litt streng, jeg føler selv det til tider kan være vanskelig å vurdere. Men jeg gjør så godt jeg kan.

Uansett, la meg avslutte med å beklage at jeg fjernet min egen stemme på saken din. Nå har jeg som sagt stemt på den på nytt, og den er igjen blant toppsakene.

Jeg håper du tar kontakt med meg hvis du lurer på noe mer.

Takk.

--
Vennlig hilsen,
Asle Ommundsen
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Han svarer ikke engang på epost fra meg. Sikkert fordi han har lest hva jeg har skrevet her (han ser jo tydeligvis ut til å studere og granske på hver eneste bruker han får på siden sin).
 
Topp