Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Goodleadz - svindel

TT D

New Member
Pengene kommer fra at folk kjøper visninger av sin egen webside.
At noen har lyst te å se på min hjemmeside er opp te dei. Hadde eg sko hatt betalt noen for å se på den hadde dei ikkje tjent mangen kronene i løpet av ett år.

Dette er ikke en investeringsmulighet men en mulighet til å vise en nettside og å generere treff.

Så med andre ord så har en ett domene og en har ett webhotell så den blir vist det på nett...?
 

hvaer

Medlem
Men her har man mulighet på å tjene på sin.gen reklamering da du kan få en inntekt utfra mor mange visninger du har kjøpt.

Det er da ikke unikt. Er mange steder som man kan gjøre dette, sannsynligvis for en langt rimeligere krone også, og med flere valgmuligheter iht. demografi.

Backlinks er også viktig for rating på google.

Hvor kommer så linkene fra? Reklameplassen blir jo borte når man ikke har den lenger.

Forøvrig, etter Google Penguin i april, så skal man være litt forsiktig med hva man gjøre med linker...
 

Truls Lurås

New Member
Greia er at Lure-Truls & co ikke har fjerneste anelse om hva de snakker om (hadde de visst det kunne de ha tjent penger på ærlig vis), men de er relativt flinke til å skjule det og å love masse bullshit som ikke stemmer for en femmer, så andre som heller ikke har peil tror at de har peil og dermed klarer de å lure dem inn i systemet.


Jeg snakker ikke for alle som driver med goodleadz. Jeg forklarer kunn ut fra hvordan jeg bruker dette systemet. Jeg har heller ikke lovet masse bullshit jeg har kun prøvd å vise en litt annen side en denne ensrettingen som har vert her inne. Og hva er det som ikke stemmer? Det er ingen i mitt team som har blitt luret inn i noe. Alle som kjenner arbeid med mlm så er ikke det en særlig lønnsom arbeidsmetode. Jeg tror også at utbyttet av å presentere siden sin i rotatoren er forskellig ut fra hva slags side du har. Jeg bruker også fbads og google adwords. Der betaler man for hvert klick noen gjør på din annonse. du har heller ikke her noen garanti for at de som klicker kjøper noe av deg. Det å prersentere siden sin i goodleadz koster 300 dollar. og man får ikke mye for det på f.eks adwords så jeg ser ikke problemet. Jeg kjenner ikke deg TorsteinO så jeg skal ikke gå inn på noe personkarateristikk av deg. Og du kjenner vel egentlig ikke meg heller.

Lure-Truls
 

pleb

Medlem
Spørsmålet er hvor mange runder man skal gidde å gå med det her når ingenting av verdi blir lagt til i diskusjonen av "Goodleadz"-tilhengerne.

Vi får ikke overbevist deg om at du er med på tidenes mest åpenbare svindel, og du kommer ikke til å overbevise oss om det motsatte. Nå er rankingen heldigvis gjort på Google (ref 17 sider) - og med det er vel i hvert fall mange her inne fornøyde. :)
 

hvaer

Medlem
Jeg tror også at utbyttet av å presentere siden sin i rotatoren er forskellig ut fra hva slags side du har. Jeg bruker også fbads og google adwords. Der betaler man for hvert klick noen gjør på din annonse. du har heller ikke her noen garanti for at de som klicker kjøper noe av deg. Det å presentere siden sin i goodleadz koster 300 dollar. og man får ikke mye for det på f.eks adwords så jeg ser ikke problemet.

Han svarte nok delvis på hva jeg skrev, og du kan ikke sammenligne adwords med slike rotatorer, som du kaller det. Det er en mengde forskjellige. En jeg tidvis bruker på noen affiliatetilbud, så betaler jeg på enkelte ord så lite som 2 dollar for 5000 klikk, med skandinavisk trafikk. Høyeste CTR jeg har hatt der, var 2.87%. Ikke veldig høyt, men mtp. hva som blir betalt, så er det helt greit.

Nå vet jeg ikke prisen hos Good Leadz, men jeg betviler at man er i nærheten av dette, ettersom man tross alt skal tjene penger på MLM. Jeg tenkte jeg skulle gå inn for å se, men Malwarebytes Anti-Malware har registrert goodleadz.com som juggel og fanteri, så det ble ikke noe av.
 
Topp