Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Google søk

modesty

Medlem
Hei,
jeg har endelig fått oppnettsiden MissCaptain.no | Interiør til båtMissCaptain.no og prøver nå å se på dette som har med SEO å gjøre.

Når jeg søker på google på misscaptain og "båt", kommer produktsiden min opp først, hovedsiden lengre ned. Ingen av søkene gir bilde av siden. Hva skyldes dette ?

Hva kan jeg gjøre for å få preview opp til siden. Og hvordan lager man et resultat som har underategorier i seg SE eks bilde Elkjøp. Skulle gjerne hatt det slik på mine hovedbutikk-kategorissider.

Vet dette området er et fagfelt i seg selv;) - men noen tips for å jobbe videre og kanskje løse dette ?
 

Vedlegg

  • SØK.jpg
    SØK.jpg
    16,1 KB · Sett: 18
  • søk-eks.jpg
    søk-eks.jpg
    22,8 KB · Sett: 13

Dag Frogner

Supermedlem
Når jeg søker etter disse søkeordene, er det hovedsiden som ligger øverst.

Det er Google som bestemmer om du får preview eller ikke, det er ikke noe man kan påvirke selv. Men det er vel stort sett sider av en viss alder og kvalitet som får dette har jeg inntrykk av.
 

hvaer

Medlem
Når du søker på egne sider, så husk å enten slette historikken i nettleseren, eller bruk inkognitofunksjon i Chrome. Dette for at ikke tidligere historikk i søk og besøk skal bli lagt til grunn i søket.
 

modesty

Medlem
Når du søker på egne sider, så husk å enten slette historikken i nettleseren, eller bruk inkognitofunksjon i Chrome. Dette for at ikke tidligere historikk i søk og besøk skal bli lagt til grunn i søket.


Takk - det hadde eg ike tenkt på.
 
Topp